Ik wil uitnodigingen versturen voor de eerste verjaardag van mijn zoontje. Al op veel sites gekeken. Maar weinig leuke kant en klare.. Ik wilde iets in de trant van Fiep Westendorp (die ook Jip en Janneke en Puk van de pettenflat enzo tekent). Of juist iets stoerders. Maar het zijn vooral fotokaarten. Erg leuk maar best duur vind ik zelf. Zelf maken ben ik echt niet handig in. Wie weet er een leuke makkelijke site waar ik zelf een fotokaart kan maken. of eventueel met leuke voorbeelden/sjablonen? Ik heb al op Greetz en Kaartje 2 go gekeken. Ik vond dat op zich best prijzig. Hoe doen jullie dat met uitnodigingen?
Oh ik weet nou niet meer hoe ze heet maar volgens mij liedjepiedje ofzo? hier op het forum kan hele leuke kaartjes ontwerpen! Je moet ze alleen zelf af laten drukken!
Iemand van het forum maakt ze voor me! wel met foto maar dat vind. Ik wel leuk! Laat ze dan afdrukken bij kaartje2go.
Kaarten maken? Kaartje sturen? Fotokaarten? - Kaartje2go of Foto op Canvas, Foto's afdrukken online, Fotoalbums maken - WIJfotoservice.nl maak ik ze. Kan je leuk met foto maken (ook zonder).
Wij hebben de kleine in de tripp trapp gezet. Toen met slingers behangen, een button van 1 jaar opgespeld en ballonnen op de tripp trapp gehangen. Toen een foto gemaakt en geprint. Deze op een mooi vel karton van de Bruna geplakt. Achterop een tekst geprint. We kregen super leuke reacties op de kaart. Fotopapier 10x15 formaat bij de Action. Was voor 1 per kaart klaar! Misschien een idee?