Uitnodigingen eerste verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ik wil uitnodigingen versturen voor de eerste verjaardag van mijn zoontje. Al op veel sites gekeken. Maar weinig leuke kant en klare..
    Ik wilde iets in de trant van Fiep Westendorp (die ook Jip en Janneke en Puk van de pettenflat enzo tekent). Of juist iets stoerders.
    Maar het zijn vooral fotokaarten. Erg leuk maar best duur vind ik zelf. Zelf maken ben ik echt niet handig in.
    Wie weet er een leuke makkelijke site waar ik zelf een fotokaart kan maken. of eventueel met leuke voorbeelden/sjablonen?
    Ik heb al op Greetz en Kaartje 2 go gekeken. Ik vond dat op zich best prijzig.

Hoe doen jullie dat met uitnodigingen?

2. Onje

Onje Niet meer actief

Oh ik weet nou niet meer hoe ze heet maar volgens mij liedjepiedje ofzo? hier op het forum kan hele leuke kaartjes ontwerpen! Je moet ze alleen zelf af laten drukken!

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Oke bedankt ik ga even zoeken

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Je kan ook gewoon fotos laten afdrukken. En dan zelf tekst printen en er achterop plakken.

5. MamaFay

MamaFay Actief lid

9 apr 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ze gemaakt bij fotofabriek.nl

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Iemand van het forum maakt ze voor me! :) wel met foto maar dat vind. Ik wel leuk! Laat ze dan afdrukken bij kaartje2go.

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.556
    2.023
    113
    ik maak ze altijd bij fotokaarten.nl

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Volgens mij kun je bij de hema jip en janneke uitnodigingen kopen..

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik maak ze van de kruitvat. Waar ik het normale album maak maar ik dan kaarten en bestel ze.

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Wij hebben de kleine in de tripp trapp gezet. Toen met slingers behangen, een button van 1 jaar opgespeld en ballonnen op de tripp trapp gehangen. Toen een foto gemaakt en geprint. Deze op een mooi vel karton van de Bruna geplakt. Achterop een tekst geprint. We kregen super leuke reacties op de kaart. Fotopapier 10x15 formaat bij de Action. Was voor €1 per kaart klaar!

Misschien een idee?

Deel Deze Pagina