Wat deelt jouw kind uit in de klas als het jarig is, sneop of fruit of iets anders ?? En wat voor snoep of fruit of iets anders? En wat geef je de meesters of juffen?
Hier dit jaar voor het eerst: In een leuke verpakking; doosje smarties, lolly en een ballon De juf ben ik vergeten
Voorgaande jaren cupcakes en smarties. Dochter wil dit jaar chips trakteren. Ik weet nog niet of ik dat wil... Zoon had een doosje met een stempel en een jip en janneke rolletje snoep. Juffen...op de basisschool niks... of gewoon wat de kinderen ook krijgen Op de PSZ had ik een tasje met bonbons ( 4 stuks per juf)
Net 2 geworden. Voor ieder kind een zakje met daarin een klein boekje van woezel & pip, ballon en een doosje rozijnen. En had ook spiezjes gemaakt met een cherry tomaat komkommer en kaas. De kaas zat boven aan en met een bakvormpjes heb ik er 2 gemaakt zag er erg leuk uit moet ik zeggen!
Zomerkind: zelfgemaakte fruitijsjes Maartkind: bananen"poppen" En na ruim 7 jaar KDV en school ben ik traktaties met (veel) snoep zo zat..
Versierde eierkoeken. Ook een keer cupcakes, wilde mijn zoontje zo graag. Daarna minimaal versierd, zodat de suikers nog iets beperkt bleven. Achteraf zou ik dat niet meer doen. Over een paar jaar, als het voor hen echt belangrijk is WAT ze trakteren dan zien we wel weer. Nu vinden die van mij het al snel goed gelukkig. Voor de juffen een chocolaatje. Liefst iets wat verpakt zit, aangezien kinderen het tijdens het rondlopen nog weleens laten vallen. Zo mooi hoe de kinderen het dan van de grond rapen en weer netjes in het doosje terug doen!
Versierde bananen, wel lastig hoor. Je kan het pas de avond ervoor doen en het kost meer tijd dan je denkt. Cupcakes Van washandjes visjes gemaakt met daarin popcorn Bakje aardbeien Voor de juffen. Een koffiemok Een mooie bloem met een blad Bakje aardbeien De meeste juffen krijgen zoveel cake/koek/chocolade dat ze het niet opeten. Reken maar 225 kinderen die jarig zijn in 1 jaar.
Ik had appels met daarbij een kabelspekje als rupsje nooitgenoeg (gezichtje erop geplakt) en een groen kaartje met hoera M.ara 5jaar wat in de vorm van een blaadje was geknipt .
John gaat dit jaar voor het eerst trakteren op de psz, hij trakteerd dan op een bananen auto, wou wel gezond doen en hij is gek van auto's voor de juffen moet ik nog wat verzinnen
hier zijn ze allebei gek van cupcakes zonder versiering, dus gewoon een naturel cakeje om te trakteren. Colin wil voor komende afscheid bso graag wederom een cake in de bakvorm van een Volkswagen kever gebakken... Hihi , ik heb het nu nog makkelijk met de kids. juf qua eten zelfde en bij afscheid een cadeautje.
De jongste had fruitspiesjes(gr 2) bij de oudste (gr 7) doen ze meestal cupcakes of zakjes chips. Voor de leerkrachten meestal cake of koek.
Mijn zoon was gisteren jarig. Hij is 6 jaar geworden en heeft cupcakes uitgedeeld. Dit wilde hij zelf heel graag.
Crèche Komkommer krokodil met prikkertjes met worst/augurk/kaasje Dora rugzakjes geknutseld met krenthes en Dora koekjes Bekertje met tandenborstel en wat lekkers ik leuke folie verpakt Wegwerp bakje karton met print met lekkers erin en ook doorzichtig folie met lint ( heel de school doet het nu) Basisschool Zelf gemaakte kleurboek met pakje stiften en zakje chips Weer bakje met lekkers in folie
Voor oudste die 4 werd gezonde prikkers met druif, tomaatje en aardbei erop. Had een kool gekocht, doormidden gesneden en daarna verpakt in zilverfolie. Oogjes gemaakt, prikkers erin en voilà, een egel! Mn moeder deed dit al toen wij op de basisschool zaten. De jongste gaat vandaag trakteren, hij deelt knijpfruitjes uit met een lintje en kaartje eraan. Op deze leeftijd is het idee van trakteren al leuk genoeg, heb er dus niet teveel gedoe van gemaakt.
Even denken hoor. Ik heb wel eens nep ijsjes gemaakt, dus van die ijshorentjes gekocht, een spekje er in gedaan en daar boven op een mellow cakeje wat ik gedoopt had in suikerwater en van die snoepjes die je op je soft ijsje kan doen. Klein paraplutje erbij en klaar. Vorig jaar had ik van negerzoenen en marsepein Pinguins gemaakt. Heb ook wel eens kartonnen taart punten gemaakt met daarin een paar paaseitjes. En laatst op de psz heb ik van bellenblaas en papier een paddenstoeltje gemaakt.