Wie heeft er een mobiele airco in huis? Beneden, of juist in je slaapkamer? Wat voor 1 heb je, welke bevalt?
Wij hebben een oudje, met een buis naar buiten. Boven op de slaapkamer van mijn zoontje, in ons vorige huis in de woonkamer. Merk weet ik zo even niet, maar gezien zijn leeftijd heb je er denk ook weinig aan Het werkt redelijk, als hij aanstaat voelt het aangenaam in de kamer. Zet je m uit, is het gelijk weer 30 graden. het maakt veeeel herrie, maar mijn zoontje lijkt zich er niet aan te storen dus daar ben ik blij mee. Ik zou er niet naast kunnen slapen In de woonkamer vroeger was het een heeeeel goede ventilator, echt aangenaam, maar echt koelen deed hij dus niet. Die buis uit t raam oid is ook lastig, want goed afsluiten kan je het dan niet. Uiteindelijk hadden wij een plank gemaakt, passend tussen de schuifpuideur en daar een gat in op maat waar die buis uit kon... Wij kijken nu voor officiele airco, maar das DUUR!!
Wij hadden de luchtkoeler van Tristar maar helaas zelfde als hier boven...aangenaam als die aanstaat maar zodra je hem uit zet is het gelijk bloedheet. Dus gisteren verkocht via mp Ook nog op zoek naar een goede airco.. dus ik lees mee x
Ik heb er twee, eentje op onze slaapkamer en eentje op de slaapkamer van de kinderen. Zijn van Zibro. Werken echt super, slapen hier gewoon met een 4 seizoenen dekbed omdat het anders te koud is.
Wij ook een mobiele airco. Kijk goed naar de inhoud die hij aan kan, die van ons kan 60m3 aan en dat is precies onze slaapkamer. Dus je merkt met de echte hele hete dagen wel dat het, zodra hij uit staat, meteen weer opwarmt, maar dan zetten we de ventilator aan en het raam open en is het voor ons prima. In kleine ruimtes kan hij het beter hebben.
Wij hebben er 1 van de expert. 2 jaar terug gekocht voor 300 euro. Ik zou niet meer zonder kunnen. Staat nu op de slaapkamer, zodat ik lekker slaap snachts. Hij houdt het prima koel. Maakt alleen wel herrie als ie aanslaat zeg maar, maar daar wen ik na 1 nachtje al aan.
Wij hebben er een voor boven. Vooral deze nachten maakte het alle verschil. Nadelen: -de lucht moet ook weer naar buiten dus die slang moet je raam uit en de slang geeft zelf weer warmte af -hij maakt enorm lawaai We zetten hem zo'n drie uur voor bedtijd van de kinderen aan. Dan heeft hij de hele bovenverdieping gekoeld. Als wij naar bed gaan zetten we hem in de badkamer. Minder last van het lawaai en toch lekker koel