Hallo allemaal Ik ben 22 jaar. Sinds juni gestopt met de pil. Toen ongesteld geweest en eind augustus ook weer ongesteld. Daarna rond eind september/begin oktober een beetje bruine afscheiding (mijn moeder zegt dat dat ook geld als ongesteldheid, zij werkt als doktersassistente bij een huisarts). Nu heb ik altijd al een onregelmatige cyclus gehad, ik had gehoopt dat mijn cyclus regelmatiger zou worden na het stoppen van de pil maar helaas! Nu heb ik seks gehad met mijn man en ging hij zeg maar 'voor het zingen de kerk uit'. We wilden over een paar maanden al gaan beginnen met een kindje krijgen dus het is hartstikke welkom. Maar nu de vraag; wanneer kan ik nu gaan testen of ik wel of niet zwanger ben, aangezien ik geen 'normale' cyclus heb? Jullie zouden me erg helpen met een reactie!
Een "normale" cyclus is 28 dagen, maar met een onregelmatige cyclus moet je het gemiddelde nemen. Je kan altijd een testje wagen, zeker met die van de action, die zijn niet erg prijzig. (2 voor 1,49) Dus dan zou je nu even de dagen ongeveer moeten tellen van afgelopen rondes en daar het gemiddelde van nemen!
Thanks voor je reactie! Mijn vriendjn is ook zo zwanger geworden dus ik hoop stiekem dat het gewoon raak ik! Ga het maar eens uitrekenen dan..
Als je onregelmatig ongesteld ben, zou ik je temperatuur bij gaan houden, zo kan je zicht krijgen op je eisprong