hallo, we willen een nieuwe slaapkamer kopen voor mijn dochtertje. nou wilde ik bij kidfactory kijken daar hebben ze wel leuke kamertjes. wie heeft er daar gekocht?en zijn jullie te vreden ? of zijn er nog meer leuke kinderkamer winkels ?
Onze babykamer hebben wij 7 jaar geleden gekocht bij Kidsfactory. In de herfst gaan we die weer gebruiken voor onze vierde. De kwaliteit is echt super! Hij lijkt nog als nieuw! Toen onze derde werd geboren was de tweede nog niet van de babykamer af. We hebben toen tweedehands op marktplaats ook nog wat meubeltjes gekocht van Kidsfactory. Die waren ook nog van prima kwaliteit. Mijn zus heeft voor haar kinderen ook het meeste bij Kidsfactory gekocht, ook een zeer tevreden gebruiker. De prijzen zij wel wat hoog, maar je krijgt wel waar voor je geld. Op marktplaats kan je ook goed slagen.
Ik heb ook super leuke kinderkamer meubels gevonden op de site van kidsfactory, alleen is het voor ons wel erg ver weg! Bezorgen ze eigenlijk door heel nederland?
Ik ben woensdag er geweest! Het is inderdaad een hele leuke winkel. Ik heb er een wiegje gekocht voor ons kindje. @ Consider: Volgens mij bezorgen ze wel door het hele land. @Bosi: die is heel erg gaaf, heb e nog naar staan kijken. Dochter was er weg van. Kost blank 840 euro dacht ik (net geen 850). Daarna moet je hem zelf nog helemaal schilderen, flinke klus dus .