Wij met smilde.. Mijn kat heb ik er laten cremeren. Zeer goeie ervaring! Erg netjes en professioneel vond ik het. Een mooi plekje waar muziek draaide en kaarsjes branden. Daar konden we afscheid nemen en haar achter laten.
Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik heb heel veel positieve berichten over het crematorium in Drachtster compagnie gehoord, oa van familie en vrienden.
Wij hebben 2 jaar terug onze hond laten inslapen. De DA heeft alles geregeld met Drachtster companie. We hebben er goede ervaringen mee.
Twee keer een hond naar drachtstercompsgnie gebracht. Je wordt rustig ontvangen en je hond mag je in een aparte ruimte, op hoogte, 'opbaren' en rustig afscheid nemen. Eigen kleedje/ knuffel oud mag gewoon nee gecremeerd te worden. De as een aantal dagen later opgehaald. Prima ervaring.
Onze poes is bij de drachtstercompagnie gecremeerd. Wij hebben alles via de dierenarts laten doen. Ik ben er zelf dus niet geweest. Keurig een potje met as teruggekregen. Ook met bericht erbij wanneer ze is gecremeerd en een condoleance.
Ik heb mijn hond 7 jaar geledan laten cremeren in Drachtster Compagnie. Goede ervaring mee. Maar vond alles wel een beetje "kil" aandoen. Was een beetje zakelijk allemaal. Maar nu wist ik ook niet echt wat ik had moeten verwachten. Smilde was op dat moment gesloten, anders was ik daar heen gegaan. Een vriendin toendertijd had haar hond een jaar daarvoor daar laten cremeren en was helemaal weg van de mensen en de begeleiding in het hele proces. Nu is het voor mij al 7 jaar geleden en weet ik natuurlijk niet hoe het er nu is. Mijn boef wordt volgende week 11, dus al behoorlijk op leeftijd. Hopelijk hoef ik niet snel de keus voor een crematorium te maken.
Smilde!! Heel warm en vriendelijk! Drachten hebben wij ook veel ervaring mee maar vonden wij toch duidelijk minder...