Dierendag>>>Collecte

Discussie in 'De lounge' gestart door melody, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    A.S Woensdag is het weer dierendag!
    Nu moet ik zeggen dat wij niet echt iets extras hiervoor doen omdat onze katten het sowieso al goed hebben...
    Maar ik ben wel vrijwilliger voor de dierenbescherming.
    Ik ben contactpersoon voor de collectanten in mijn buurt, dus zorg dat de collecte bussen allemaal klaar zijn, legitimaties geschreven, iedereen bij langs gebeld en de bussen rondbrengen en volgende week weer ophalen.
    Natuurlijk loop ik zelf ook collecte deze week!

Doen jullie hier ook aan? of geven jullie wel of niet aan de collecte?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als ze hier aan de deur zouden komen, zou ik wel wat geven.

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    ik loop zelf nooit collecte, maar als ze langskomen geef ik zeker. Nu je het zegt, ik voel me heel schuldig over laatst... Ik had echt zo'n dag... ik was ziek, en voelde me beroerd. Joey had een regeldag en was de HELE dag aan het huilen. Mijn huis was een puinhoop etc. etc. Toen helemaal aan het eind van de middag Joey EINDELIJK sliep, kon ik voor het eerst even 5 minuutjes op mijn gat zitten om wat te eten en te drinken. Nog steeds in mijn ochtendjas want ik had niet eens de tijd gehad mezelf te douchen en aan te kleden. Toen kwam er een meisje de tuin in met een collectebus en ik schudde 'nee' met mijn hoofd (eigenlijk meer omdat ik in mijn ochtendjas zat :rolleyes: ). Ik kon het gewoon niet opbrengen op te staan en de deur open te doen in de staat waarin ik me voelde... Bah wat voelde ik me schuldig zeg, en nog steeds. Was de kankerbestrijding. Ik heb een dag later meteen maar even wat overgeboekt naar hun giro :oops:

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dieren ambulances worden niet gesteund door de overheid dus hebben ze elke steun hart nodig idd om hun werk uit te kunnen voeren

ze zijn afhankelijk van sponsers en ja ik geef altijd aan ze

succes met ophalen melody

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ze zijn hier nog nooit geweest, dus kan niks geven dan.

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik wilde ook collecteren voor de dierenbescherming waar ik al jaren lid van ben. Maar door omstandigheden ben ik er jammer genoeg niet toe gekomen om me aan te melden.
    Ik baal daar wel erg van! Had graag willen lopen deze week!
    In Augustus dacht ik nog Mirre kom op, maar daarna heb ik wat problemen gekregen met m'n werk en gezondheid en is het even naar de achtergrond gegaan.

Melody,
    Je woont toch niet toevallig in de regio Zwijndrecht!? ;)

Ennuh ik ben vaste donateur van de Dierenbescherming, Greenpeace en de WSPA.

Liefs, Mirre

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik geef aan de dierenbescherming en dierenambulanche (is niet altijd gezamelijk volgens mij), kankerfonds en het aidsfonds.Voor de rest vind ik het te veel worden, elke week staan ze weer aan de deur.

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb zelf in augustus gecolecteerd voor het dierenasiel, maar als ze aan de deur komen geef ik altijd wat..

9. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Nee ik woon in de provincie Groningen...

10. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Dankje...
    En het grote misverstand is vaak dat mensen niks geven en dan zeggen; wij zorgen al goed voor onze eigen dieren...
    Maar wij lopen juist voor de instanties die afhankelijk zijn van dit soort collectes, idd de dierenambulance en de asieldieren, de inspecteurs van de dierenbescherming enz.... deze mensen werken allemaal vrijwillig en om hun werk te kunnen doen zijn ze afhankelijk van de collectes en andere donaties.

Dus bedankt voor iedereen die ook dit jaar weer wat wil geven! Alle kleine beetjes helpen! ;)

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Als ze hier langs komen ga ik zeker wat geven.
    Ik ben dol op dieren!

12. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Als ze aan de deur komen dan geef ik wel, maar ik ga niet uit mezelf wat op een girorekening storten. Er zijn zoveel goede doelen dat ik niet weet welke ik zou moeten kiezen. Dus zo aan de deur, vind ik een prima oplossing.

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jammer dat ga ik niet redden iedere dag

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als ze hier aan de deur komen geef ik zeker.

Ik heb zelf nog een tijdje voor het krantje van de dierenambulance gewerkt. Advertenties scoren( :( ) maar voor een goed doel.

Ik ga mijn hond ook extra verwennen, :p
    iets lekkers ofzo.

15. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik geef zeker weten wat als ze aan de deur komen,

ben lid geweest van de dierenbeschreming,
    en ik ben zelf Jarig op dierendag haha :)

16. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Als ze langs zouden komen dan zou ik wel wat geven :D

17. Oleole

Oleole Niet meer actief

ik geef altijd, ben lid van dierenasiel, heb drie katten uit het asiel en ben op dierendag getrouwd. Ipv uiteten op onze trouwdag gaat er altijd een bedrag naar het dierenasiel!

Deel Deze Pagina