Dit zijn mijn klootzakbeesten. Witte is Chanel... die andere is Flair! Mijn vriend noemt ze Seniel of Dikkerd en de andere Flugle.
Ons lieve hondje renzo ( de schele pup van hier ) We hebben ook 4 katten, heb ik op werk geen foto van... hij is vandaag een dagje mee op kantoor, ligt nu lekker in zijn mandje onder mijn bureau te slapen
Ahhhhhhhhh ze lijken inderdaad op elkaar.... die van jou is iets donkerder.... maar wat een liefies!!!
@wendyenrichard Zo fijn om te zien dat er een goed plekje voor de pup is gevonden toen, zo te zien heeft ze het goed bij jullie! Echt fijn! Bekijk bijlage 187602 We hebben eigenlijk ook twee chihuahua's maar die wonen bij me ouders vanwegen de buurman
@Wle hahahaa leuke foto's @Wendyenrichard wat een poepie @Mom ja ze lijken echt veel op elkaar he wel geinig
Ja allebei, maar we denken dat we al weten waar ze zijn. Onze katjes komen buiten, en onze Portugese achterburen, denken dat ze zomaar katjes van een ander van de straat kunnen 'plukken' Hebben ze bij meerdere gedaan al, en nu waarschijnlijk de onze. Niet met kwade bedoelingen, dat absoluut niet. Maar gewoon omdat ze gek van dieren zijn. Dus denk dat ze daar zitten. Ze worden deze maand 1 jaar.
Bekijk bijlage 187609 de jongste hond nog als pup (Lizzie) Bekijk bijlage 187611 hier was ze ongeveer 1 ( ze is nu 1 1/2)
Bekijk bijlage 187613 hier zijn ze net 2 weken in huis we hebben ze zelf met de fles groot gebracht Bekijk bijlage 187616 dit is van een paar weken geleden, zijn enorme katten geworden, niet dik, wel groot!!! ieder 5.5 kg officieel rood winniey grijs Pooh, omgedoopt tot poes en poes..
nou hou ik op hoor, meer foto's heb ik niet op deze pc staan hahah Bekijk bijlage 187618 mijn dikke knollie Melle