Hier ons schatje Timo. Timo is bij ons sinds januari dit jaar en het is echt een schat van een beest, en soms een beetje een mafkees. In november wordt Timo 2 jaar. De eerste foto is van voordat hij naar de trimster ging, en de tweede foto van erna.
Wat een schatjes allemaal. Hieronder mijn ´huis´dier. Het is net een golden retriever en zou zo op je schoot willen zitten maar dat doen we maar niet. Bekijk bijlage 187630
Wat een supermooie en lieve diertjes komen er voorbij zeg... Hier nog 2 foto's van mij en m'n maatje, gemaakt voor een fotosessie van Pedigree die we 'gewonnen' hadden. Ben er zo ontzettend blij mee dat we die hebben. Het was in april 2009, 2,5 jaar geleden dus, ze zijn gemaakt in de duinen. Heeeeele hoge duinen die we op en af moesten rennen, wat was mijn (toen 10,5 jaar) ouwe sok moe 's avonds!!
(En ik ook trouwens... ) We hebben met 1 van de foto's (niet een van deze 2 trouwens) in een advertorial gestaan die in allemaal dierenbladen enzo werd geplaatst. Wel gaaf om jezelf en je hond terug te zien in de wachtkamer bij de dierenarts etc.!!!
@marjanneke waauw wat een mooie foto's! Ik zie allemaal mooie diertjes voor bij komen.. arggg ben verslaafd aan dit topic haha
wat een leukerds...tulli viel mij direct op, wat een mooi vogeltje!! is dat een ageponis? veel kattenmensen ook hier mijn 2 boefjes hou ik even apart..die herken je uit duizenden haha