mausyi schoothondje? ghehe auw collega heeft ook een mooie dalmatier, die slaat heeel hard met zn staart tegen de deuren en je benen aan...echt mn maag draait er welleens van om heeft die van jou dat ook?
Ja hoor, maar hij heeft gelukkig niet een erg dunne staart. Dus dan is het niet zo'n zweepslag Ach die 35kg die bij je ligt is wel schattig hoor
en dan een silhouet van witte haren ? nee ik ken het, hier ook zon hond die denkt dat hij een chihuahua is kwa grootte hou het alleen niet zo lang vol! mooie foto's hoor, die ogen maken hem echt uniek... teminste heb niet eerder gezien dat 2 ogen zulke vlekken hebben
natuurlijk die witte haren zie je altijd Nu gaat hij ook niet meer helemaal op mij liggen, alleen met zijn kop En ja hij heeft prachtige vlekken om zijn ogen Uit het nest dat hij kwam is hij geloof ik die het meeste er om heen heeft. Kinderen en sommige mensen vinden het trouwens wel eng
wat een lieve dieren allemaal!! ik zag ook een mooie fotoshoot van iemand in de duinen, dat moet zeker gaaf zijn als je jezelf ziet hangen bij de dierenarts ofzo! hier onze (B)engeltjes Bonky (zus van Terra) 12 jaar Terra (zus van Bonky ) ook 12 jaar
ja,het zijn chihuahua`s maar gewoon net gremlings. Hier een foto van de kleinste,voor de andere moet ik de server aanzetten en ik ben er te lui voor