Vandaag is het dierendag: "vieren" jullie het? wij willen vanmiddag met onze golden retriever Sammy naar de dierenwinkel. Daar zit vandaag een karikatuurtekenaar van dieren. Lijkt me wel grappig om een karikatuurtekening van onze hond te hebben En uiteraard krijgt ze vandaag vast iets lekkers wat de kinderen uit gaan zoeken in de dierenwinkel. Overigens had dochter bedacht dat als ze jarig is (volgende week) ze wat cadeautjes moet krijgen en een feestmuts op. En ook heeft Sinterklaas al bedacht dat voor Sammy dit jaar een regenjas in de zak mee moet....De Goedheiligman bestelt tegenwoordig ook op Aliexpress.....
Wij verwennen de katjes vandaag extra maar dat is mede doordat er 2 gister gecastreerd zijn. Heb dus een lekker bakje pate gekocht voor onze 3 boefjes omdat ze normaal altijd alleen brokjes eten. Verder doe ik er niks aan. Ze worden elke dag verwend en komen toch op hun tijd een knuffel of aai halen en liggen elke avond lekker op schoot te slapen
Onze hond en 2 katten worden ook altijd goed verwend hoor, ze komen niks te kort, maar met dierendag en kleine kinderen in huis moet er nog weer iets extra's gedaan worden vinden ze hier
Ik heb er zelf ook nooit wat aan gedaan, onder het mom dat mijn dieren bij mij altijd verwend worden. Maar we hebben sinds ruim een maand een pup en merk dat de kinderen er wel erg mee bezig zijn en het geweldig vinden een 'cadeautje' te mogen geven aan de hond. Dus dit jaar 'vieren' we het wel.
Jahoor hier wel. Elke reden voor een "feestje" grijpen we aan. Vanmorgen naar de dierenwinkel geweest met de kleine en daar lekker eten voor onze kitten gekocht en wat nieuwe speeltjes. Noud verheugd zich er nu al op dat hij het straks mag geven aan de poes haha
Wij hebben er wel een soort feestdag van gemaakt. De oudste twee hebben allebei een cadeautje uitgezocht en ingepakt. En we hebben een 'taartje' gekocht in de dierenwinkel. Vanavond mag Dotje de cadeautjes uitpakken en het taartje opeten. Kinderen vinden t geweldig haha en Dotje ook natuurlijk. Zelf heb ik gewoon een extra lange wandeling met haar gemaakt
Hier is het ook elke dag dierendag! Maar ik geef meesal altijd een blikje verse tonijn voor ze op dierendag om hun ff extra te verwennen (Ik heb 2 katten)
Ik heb met mijn zoontje snoepjes en speeltjes gekocht bij de dierenwinkel voor honden en katten. Die zijn we samen naar het dierenasiel wezen brengen. Hij mocht de speeltjes uitdelen aan de katten, hij vond het prachtig. Onze eigen katjes krijgen vanavond wat lekkers
De oudste heeft een pakje 'konijnensnoepjes' uitgezocht en ingepakt. Eigenlijk niks bijzonders, want dat krijgen de konijnen vaker. Maar de oudste is helemaal blij ermee dus prima