een goede trekker doet wonderen!!! mijn man doet altijd de ramen en die doet een drupje dreft in het water...
1 Sopje met een beetje dreft een 2 goede trekker (heel belangrijk) en een 3 natuurzeem of een microvezeldoekje ramen. Laatste randjes vocht verwijderen Als de ruiten goed vies zijn... (zwart.....) eerst zorgen dat het water schoon is...
Ok thanx allemaal, volgens mij is mijn trekker best prima maar ik blijf vlekken houden, ik denk omdat ik na de trekker nog alles met een doekje doe omdat het nog nat is. Mijn man mag het morgen doen met jullie tips, ik ben er klaar mee voor vandaag haha. Dan maar een dagje tegen mislukte ramen aankijken.
pff ik kan dr ook echt Niets van en het is ook niet mn favo klus.. moet eerlijk zeggen dat het hier echt al heeeeeeeeeeeeel lang geleden is! .. ze zijn dus ook behoorlijk vies hahahahaa maar goed, werkt zo'n hara ding echt goed dus? want anders moet ik dat ook misschien maar eens aanschaffen? ik lees dus mee voor nog meer tips!
Inderdaad, een goede trekker is al heel wat! Hier worden ook de ramen gewassen met ammonia in water. Ik heb naderhand nauwelijks strepen op mijn ramen.
Ik heb verschillende manieren: Emmer water met scheutje spiritus Emmer water met druppeltje afwasmiddel Emmer water met allesreiniger Laatste werkt absoluut niet maargoed klant is koning Goede trekker is heel belangrijk ^^ Mijn favoriet is toch wel de spiritus.
de buuf zweert hier ook bij, maar ik heb volgens mij een cursus ervoor nodig, kan er dus echt niet mee werken.. mijn oplossing: je moeder laten doen.
Een goede raamtrekker en idd een goede zeem. En ik doe altijd een klein beetje glansspoel van de vaatwasser in het water. Ik heb nooit geen vlekken strepen of opgedroogde druppels..
Oh, ik doe het altijd met water, dreft en een doorgesneden ui in het water. Gaat perfect! Hier geen zeem (gebruiken geen leer) maar gewoon zo'n microvezeldoekje.
Flesje glassex, ff de ramen volspuiten daarna met een handdoek schoon/droog vegen. Tadaaaaaaaaaa, geen strepen en binnen een paar minuten klaar, ideaal!
Schoonmaakzijn in het water. En mn trekker komt van de action.. Supergoed ding. Had daarvoor een duur ding liggen ( of wel 5.. ) voor mijn tijd kocht vriendlief ze altijd bij de jumbo of ah ofzo.. Tja dan betaal je er wel wat voor! Maar die van de action zijn super, ivm dat wij een groot raam hebben wat verdeeld is in kleine raampjes zegmaar ( heel ingewikkeld uitgelegd) had ik ook een superkleine trekker nodig.. Nou aanrader bij de action!! En nu heb ik een date met een bak chips