Als jullie mij missen, dan ben ik.....

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyp, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

.......pissen.... uhhhh neee.. Verhuizen hihi. :)

Maandag krijgen we de sleutel van ons nieuwe kasteel, althans voor ons gezien is het een kasteel.
    Nu wonen we in een 3-kamer oude arbeiderswoning in Haarlem en we gaan naar een groot 5-kamer 1 gezinswoning in Lelystad. Wat zal mijn troep daar in het niets vallen haha. :)

Lekker terug naar m'n roots! (ik las het topic van Kleinwonder, ik zou het gewoon doen! hihi) Een hele stap en een hele verandering, maar ben wel helemaal blij! Terug naar mijn pappie en mammie. En mijn broertjes en zusjes.

We hopen voor de kerst over te zijn, zodat we nog even de tijd hebben al onze spulletjes neer te zetten enz. Wel snel, maar we zien wel waar het schip strandt.

Dus ik ben vanaf maandag voorlopig niet online, misschien dat ik af en toe wel even kom spieken bij mijn ouders.

Ik had nog wel een vraag. Ik heb 3 katten, maar geen kattending om ze in te stoppen. En al helemaal geen 3. Ik ken ook niemand met zo'n mandding. Nu zat ik te denken om ze alledrie een verhuisdoos te geven (haha we blijven in stijl) Dus 3 dozen zeg maar en ze zo te verhuizen. Uiteraard maken we in die verhuisdozen nog wel wat extra licht en luchtgaten. Kan dit? Of is dit zielig. Ik vond dit wel de beste optie en zo'n verhuisdoos is nog groter dan zo'n mandding.

Iedereen alvast een goede kerst! En een spetterend uiteinde! Tot volgend jaar :D

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heel veel succes met de verhuizing! Gaat vast helemaal goed komen! Jij ook vast fijne feestdagen :D!

Wat betreft de poezen, volgens mij kan dat best hoor ;)! Ik zou het tenminste niet zielig vinden en het is natuurlijk niet voor een hele dag, maar gewoon voor eventjes ;)! Maar misschien bekijk ik dat wel verkeerd aangezien wij geen huisdieren hebben, nouja 2 vissen dan ;)!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    groter is niet beter. Misschien kan je contact opnemen met de dierenambulance of ze van die reismandjes kunnen uitlenen. Het gaat wel een beetje om de veiligheid van je katten.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Veel plezier in jullie nieuwe woning meis!

Enne ik heb wel 3 kattenmandjes, die mag je wel lenen hoor.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Succes met de verhuizing!

Ik zou de katten wel in een reismandje doen. Die kan je voor 15 euro kopen bij bijvoorbeeld de pets place. Hierin zitten ze goed, en ze krijgen ze niet zo makkelijk open.
    Misschien krabben de katten wel de doos open, sommige katten houden namelijk niet van auto rijden en raken lichtelijk in paniek.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow kijkerdekijkshop.... Dat zou helemaal top zijn!
    Ben je morgen thuis? Misschien dat we ze even bij je komen ophalen, als dat kan?

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    idd een mandje is veel veiliger. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en is heeeel sterk en kan uit een doos makkelijk ontsnappen!

Gelukkig kan je mandjes lenen :D

Veel succes met verhuizen! Fijn dat het nog voor de kerst kan. Lekker kerst vieren bij je familie en in jullie nieuwe huisje :D

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Succes met verhuizen... Ik ben 4 jaar geleden op 24 december verhuisd en wat was mijn huis met kerst een zooi! (stel je voor bergen dozen, troep, meubels en daartussen een halfvolle kerstboom waar ik gauw een streng lichtjes en een paar ballen in had gegooid) Maar oh, wat was ik blij! :D :D

Ook succes met je katten, die van ons gaan wel vrijwillig ineen doos zitten, maar ze erin vervoeren lukt echt niet.. Goed dat je mandjes kunt lenen! :)

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Morgen zijn we thuis tot een uur of 3/4, dan gaan we ergens op visite. Savonds zijn we ook gewoon weer thuis want Louise moet natuurlijk gewoon op tijd naar bed.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja die van ons vinden het geweldig in een doos

en ik zou je onze kattenkoffers wel willen lenen.. (wij hebben er in ieder geval al 2 zegmaar)
    maarja om die nou even in rotterdam op te halen is een beetje overdreven :)

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Veel succes met verhuizen! En fijn dat je kattenmandjes kan lenen :)

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej manuela...

Sorry, beetje late reactie.. Maar een vriendin in Haarlem heeft er nog 2, die ik kan lenen. En mijn buurvrouw heeft er ook nog 1. Dus die ga ik morgen even ophalen. (ben nu in Lelystad)

Die van ons vinden een doos ook ge-wel-dig... Alleen in de auto niet. Denk dat ik dat risico toch maar niet ga nemen hihi.

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Heel veel succes met verhuizen en heeeel veeeel plezier in jullie kasteel!

(toen wij gingen verhuizen van ons 2 kamer appartement naar een normaal huis had ik echt het gevoel dat we in een grote mensen huis gingen wonen)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou het ook niet doen nee, katten kunnen erg fel zijn/worden!

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Daar waren we weer....

Wat ben ik blij dat ik onze poesjes alledrie in een aparte poezenmand had gedaan. Ze bleven mauwen de hele weg, niet normaal mauwen maar echt vreselijk. Ze hebben de poezenmanden helemaal ondergepoept en geplast, vanwege de stress. Op een gegeven ogenblik keek ik even om, het schuim stond gewoon op 1 van de katten zn bekkie. Echt heel zielig. Nu is alles weer goed, ze zijn inmiddels al gewend aan ons nieuwe huis.

Het schilderen enz is ook wel goed gegaan, alleen 15 december kregen we de sleutel en had Sasha besloten precies die dag tanden te krijgen, dus 3 dagen met bijna 40 graden koorts gezeten, hangerig natuurlijk. Daarna toen ze eenmaal door waren was alles goed. Alles is nu ook een beetje aan kant en konden we lekker van kerst en straks van oud en nieuw genieten. :D

Ik ben er dus weer :D

16. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey welkom terug en gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

wat zielig zeg voor jullie katjes, gelukkig zijn ze weer bijgekomen, die van mij is nu helemaal onrustig door het vuurwerk, gelukkig is dat over een dag of 3 ook weer voorbij!

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Welkom terug! :D

Deel Deze Pagina