Dierenmishandeling/Geluidsoverlast - Wie kan me helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Xmas06, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik lees dit verhaal nu pas :( wat erg zeg hoe kunnen mensen een huisdier dit aandoen?
    En het is schandalig dat de politie of de dierenbescherming niet direct na jouw eerste melding iets heeft gedaan. Daar moeten echt betere wetten in NL voor komen!

En voor jou petje af en een dikke pluim, en een applaus voor jou :thumup:

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed dat je toch nog gebeld heb ! en idd oren gespitst houden en zodra het weer begint gelijk bellen. ze hebben nu een melding dus komen ze als het goed is wel gelijk.

Met zo'n baasje is een hond 10x beter af ergens anders.

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Super gedaan Eleni.
    Genoeg mensen hebben gelukkig nog het hart op de juiste plek.

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    *applaus eleni* Super!

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:oops: Ontzettend bedankt meiden! :oops:
    Ik moet zeggen dat door jullie medeleven en tips de stap makkelijker was om midden in de nacht gewoon weer de politie te bellen! Dus jullie ook bedankt... ;)

Vooralsnog de hond niet gehoord vandaag!
    Maar ik hoop wel dat de waarschuwing is aangekomen bij haar!

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ eleni,

Super dat je je zo hebt ingezet voor die hond! Hopelijkk doet de dame in kwestie het niet weer.

Vind het zo zielig altijd voor dieren als baasjes ze niet fatsoenlijk verzorgen.

Ff offtopic :oops: Ik wou heel graag 3 jaar geleden een perzische kat ,maar wou liever geen kitten. Ik had mensen gevonden in Almelo die van hun kat af wouden en ze wouden er 75 euro voor hebben. Ik ben samen met mijn man erheen gegaan. Toen we die kat zagen wist ik al dat het helemaal mis was met dat katje ,ze zag er zo slecht uit. Ik heb hun wel het geld betaald en de kat direct meegenomen. Ik wou dat katje gewoon zo snel mogelijk daar weg hebben. Eenmaal thuis zijn we naar de dierenarts gedaan. De kat was op sterven na dood en alles was verrot van binnen. We hebben de kat gelijk in laten slapen. Vervolgens heb ik de dierenbescherming gebeld en die is heen geweest ( ze hadden meer dieren) ,maar konden weinig doen helaas/ Ik heb voor die kat uiteindelijk met dierenartskosten 225 euro betaald. Maar ben nog elke dag blij dat ik het heb gedaan ,zo heb ik haar wat sneller uit haar leiden kunnen verlossen.

Zo heel verhaal ,maar moest het even kwijt :oops:

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Mason010508:
    Wat vreselijk..... :(
    Maar wat heb jij er goed aan gedaan om het beestje toch mee te nemen! Ik had precies hetzelfde gedaan hoor... Hopelijk nemen die mensen nooit maar dan ook nooit meer huisdieren :-x ... ik wordt er zo boos om!

Mijn moeder wilde altijd al een langharige rode kater hebben. Ze is op marktplaats gaan kijken en uiteindelijk een gevonden! Toen ze eenmaal daar aangekomen was, wist ze niet wat ze zag! Hij zat onder de uitwerpsellen, was schuw en mager!
    Ze heeft hem nu inmiddels al 2 jaar...het is een prachtig beest, maar nog altijd schuw! Hij laat zich ook alleen aaien door mijn moeder, voor anderen is hij bang (logisch ook na wat hij meegemaakt heeft..)

8. @Mason: Ik had ook niet weg kunnen gaan zonder die kat mee te nemen.

Ik ben typisch iemand die nu net wél het zieligste beestje uit een nest wil hebben, omdat ik het anders zo zielig vind... :(

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou elk uur aanbellen, kijken of er uberhaubt wel eens iemand is, want als dat niet zo is is dat beestje aan het verhongeren...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh lees nu pas verder, hopelijk ziet ze in dat ze beter voor de hond moet zorgen!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    en heb je nog iets gehoord?

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Onsukkie: Ik hoop het ook! De dierenbescherming heeft mijn nummer van de politie gekregen en ik heb met ze aan de telefoon gehangen! Als ik nou weer iets verdachts hoor sturen ze iemand langs van de algemene inspectiedienst (?)

@ Missflower: Het is gelukkig nu al twee dagen stil, dus ik hoop dat alles goed is!

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    eleni echt supergoed van je dat je hebt volgehouden! mocht het geblaf weer beginnen zou ik direct bellen. Arm beestje :(

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hopelijk gaat het nu goed met het hondje!

Deel Deze Pagina