Potverdikkeme, wat een geld! Iemand tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door lucie, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik ben net even de Durlinger binnengewipt om een blik te werpen op de wintercollectie kinderschoenen.
    Jemig, wat een geld! :confused: :confused: :confused:
    De goedkoopste laarsjes (het is weer allemaal laarzen wat de klok slaat voor meisjes) waren €79,90! :confused:
    Leuke jongensschoenen waren ook rond dezelfde prijs. :confused:
    En aangezien ik een jongen en meisje heb... (en nog een babietje, maar die hoeft nog geen schoenen)...
    Ik heb eigenlijk altijd bij de Durlinger (of een vergelijkbare winkel) de kinderschoenen gekocht, maar het begint toch een beetje de pan uit te rijzen, of ligt dat aan mij? :(
    Iemand nog tips waar ik ook leuke, betaalbare kinderschoenen kan vinden? :(
     
  2. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Nee het ligt niet aan jou,ik vindt het ook belachelijk duur worden.Ik ga tegenwoordig naar Nelson dat vindt ik nog te doen.Ze hebben redelijk goeie merken alleen dan voor een lagere prijs.

    Liefs,Claudia
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat vind ik ook wel heel veel geld hoor! zijn ze voor je kleinste? dan vind ik het helemaal veel geld. voor minder heb je ook hele goede schoenen hoor. :)
     
  4. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik ga vaak naar Dolcis of ik koop voor de kinderen degelijke dr martens.

    Ik vind die lange laarsen ook altijd een beetje vreemd staan bij die jonge kinderen..
     
  5. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hey,

    Toevallig heb ik vanavond consumenten tv gekeken en daar hadden ze het over schoenen.
    Duur of goedkoop allebei even goed?
    Er zat een man die er verstand van had(chirurg ofzo)
    Hij zei als een schoen goed en lekker zit is het goed ook al heb je een goedkope.
    Ook als je al een ouder kind hebt en die bepaald schoenen heeft gedragen en je volgende kindje wil je deze ook aan laten doen mag dat gerust, als ze maar goed en lekker zitten.
    Het kan helemaal geen kwaad zoals er vaak gezegt wordt.
    Allemaal praatjes.
    Mijn zoontje heeft ook gewoon nike schoentjes van de scapino aan of schoenen van schoenenreus.

    Gr.
     
  6. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Moet zeggen dat ik niet meer schrik van die prijzen. Lotte heeft hele smalle voetjes en voor haar moeten we dus altijd schoentjes/laarsjes kopen in een speciale breedte maat..90 euro voor paar zomerschoentjes is dus niets hier.

    Heb je al eens gekeken naar de schoentjes van Dr. Visser?
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lees nu net dat het voor je andere kindjes is, nie goed gelezen, sorry. maar goed, blijf het veel geld vinden zolang ze er nog zo snel uitgroeien. dolcis heeft vaak opruiming met goede en betaalbare schoenen en bij hun krijg je ook 10% korting op schoenen als je een jongezinnenpas hebt en dat heb je er met meerdere kinderen snel uit (10 euro per jaar)
     
  8. Niet meer actief

    Van de week kreeg ik een folder van Bon aparte gave laarsjes stonden erin wel 50 euro maar wel heel mooi
     
  9. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    scapino heeft schoentjes vanaf 30 euro voor kinderen van alle leeftijden. deze schoentjes zijn goedgekeurd door een orthopedisch chirurg dus van goed kwaliteit. het gaat om bijna alleen maar leren schoentjes dus ook nog is stevig
     
  10. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik weet niet waar je woont maar ik denk dat ze ook in andere steden dan eindhoven zitten.

    hier zit een winkel in de stad en die heet topmerk schoenen.daar verkopen ze mags,geox,replay enz. van restpartijen altijd een stuk goedkoper.
     
  11. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Wie is dokter Visser? :oops:
     
  12. Niet meer actief

    gewoon schoenenreus heb je vaak schoentjes voor 15 euro, heb zelf in een dure schoenenzaak gewerkt en mensen menen dat alleen de dure schoenen goed zijn, echt niet waar!
    Ook die goedkope zij prima, zolang ze maar goed zitten, niet te klein of te groot en niet te smal of breed maar dat zie je zelf ook wel goed, anders even aan verkoopster vragen.

    Zelfde als matrassen: een goed matras bestaat niet!
    De goedkope zijn net zo goed als de dure, het hangt van je eigen eisen af wat je wilt.

    Succes
     
  13. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Oh echt waar? heb altijd het idee dat de goedkope schoenen niet zo lang megaan :oops: Koop zelf altijd geox..ivm zweetvoeten en de kwaliteit!
    Heb nog al klimmers en kruipers :D
    Heb al eens schoenen gekocht bij bristol maar na een paar keer buiten spelen lag de neus kapot....moest ik dus een 2de paar kopen...en was ik net zoveel kwijt als 1 paar geox...Als het regenweer is doe ik ze tegenwoordig gewoon regenlaarzen aan...Koop zo'n beetje van iedere keer de kinderbijslag 1 paar geox voor 1 kind :confused: :) Betaal ik ook zo'n 70 euro voor....

    Greets Monique
     
  14. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    Ik moet zeggen dat ik geox ook niet bepaald een geweldig merk vind qua kwaliteit :( Bij mn neefje al 2 keer heel snel kapot, das ook zo'n klimmer. Dan liever wat goedkoper en merkloos.

    Idd bij scapino enz heb je goeie schoenen. Even kijken wlke natuurlijk. Daar zitten plastic tussen maar ook goeie leren schoenen
     
  15. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ietsje offtopic, maar toch ook weer niet.

    Mijn zoontje is nu een jaar oud. Hij heeft schoentjes/slofjes van het merk Puma. Ik word er regelmatig op aangesproken door anderen. "Jeetje, laat jij je kind nu al met merkkleding lopen?" "Waarom koop je merkkleding voor hem?" Etc.
    Ik haat die vooroordelen, ik ben gewoon op zoek geweest naar goede, leuke, maar vooral betaalbare schoentjes

    De schoentjes van Puma zijn goedkoper dan Scapino! Namelijk €24,95. En ze zijn echt goed en leuk!
     
  16. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Ik heb gisteren toevallig schoenen voor mijn zoontje gekocht. Forxy (ik kende het merk niet)
    Maar ook 70,00. Maar ja dan heb je idd wel een goede stevige schoen. Ik heb ook de ervaring met de wat goedkopere schoenen dat ze snel slijten, en dan moet ik 2 keer zo'n paar schoenen kopen, dan ben ik net zo veel kwijt dan 1 keer een goed paar.
     
  17. Niet meer actief

    ik vindt dat het inderdaad aan jou ligt

    je doet net de schoenen een rib uit je lijf zijn en als dat al zo is ga dan naar de schoenenreus of zo'n andere goedkope winkel!

    :(
     
  18. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier kopen we van alles... paar weken terug tegen hele mooie schoenen van pom d´api voor 50% korting, verder heeft ze wel eens die dr.visser van scapino gehad en ze heeft een paar nep-crocs voor thuis

    Ik vind goede schoenen wel degelijk belangrijk. Zool moet soepel zijn, niet zoals een plank, verder moet hij gewoon goed zitten. Mn dochter heeft nogal smalle voetjes en een vrij hoge wreef dus scapino is geen optie meer (schoenenreus vind ik gewoon niks, nooit mijn smaak). Die van pom d'api vallen vrij smal en zitten perfect. Ik vind schoenen belangrijker dan kleding.

    teveel geld uit geven vind ik ook weer zonde want soms groeien hun voeten zo snel dat ze in een seizoen 2x nieuwe schoenen nodig hebben... is dus een beetje een middeweg vinden.
     
  19. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ja voor een paar goede schoenen betaal je behoorlijk, maar ik vind het wel een heel belangrijk iets, dus dan zou ik iets meer uitgeven voor een paar goede schoenen!
     
  20. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Meutje, 70 euro voor een paar kinderschoenen?! Dat zou ik nooit doen. De Scapino en Schoenenreus zitten hier zowat om de hoek en ik ben daar vaste klant, voor mezelf, en straks ook voor m'n kindje (als ik die mag krijgen). 25 euro vind ik echt duur genoeg voor een kinderschoentje die na een jaar (of nog eerder) alweer vervangen moet worden.
     

Deel Deze Pagina