Hallo allemaal, zoals jullie zien ben ik morgen 34 weken zwanger, en moeten er dus luiers in huis gehaald worden. We willen allereerst pampers new baby, die met urine indicator omdat we hier gewoon hele goede ervaringen over horen. Nu zijn er een tweetal aanbiedingen volgende week: 1. bij de plus, 3 pakken voor 27.49=9.16 euro per pak 2. bij de makro, maar dan heb je wel 4 megadozen a elk 3 pakken voor totaal 94,97 incl btw, en mag je verschillende versies combineren. Zou neerkomen op 7,91 per pak! Containervoordeel Qua ruimte,hebben we ruimte genoeg, dus we zouden een voorraadje in kunnen slaan... maar is dit wel verstandig ? en 1 megapak kan dan die newbaby zijn, maar welke andere pakken kan ik dan het beste nemen? Of zouden jullie toch gaan voor de plus aanbieding? Ik hoor graag van jullie!
Ik zou gaan voor die van de macro en dan verschillende maten meenemen. Bijvoorbeeld 1 doos maat 1, en dan 2 dozen maat 2 en 1 doos maat 3.
ik zou het niet doen! Omdat je helemaal niet weet of je kindje tegen pampers kan en of het qua pasvorm een succes is.
Ik zou ook voor de makro aanbieding gaan! Hebben wij ook gedaan en gewoon verschillende maten nemen. Kan de baby niet tegen pampers luiers kun je ze altijd nog wel verkopen of iets dergelijks!
dat is ook zo, verkopen kan altijd. En eerlijk is eerlijk, het gros van de baby's kan er tegen... haha! Maar bedoel je met maat 1 , maat 2 , maat 3 , alles van new baby? Ik wilde een megapak dan nemen van: - new baby maat 1 (zijn dus 3 pakken in zo'n megapak) - en dan? Maat 2 2x van new baby, en 1x maat 3 van new baby? Of ook active fit of baby dry? Alvast bedankt voor jullie hulp!
het ligt er maar net aan welke maat je moet hebben.. voor maat 3 ben je dan nu 17 cent per luier kwijt maar voor maat 4+ ben je 22 cent per luier kwijt met deze aanbieding bij de makro. dus voor maat 3 is het wel goedkoop, maar voor maar 4+ vind ik het toch nog wel wat duur...
Ik heb er ook nog 1 bij de martkauf in Duitsland ( wij waren in nordhorn) zon doos met pakken Pampers voor 23 euro
Maatje 1 was hier echt al snel te klein... 1 pak van gebruikt en toen naar maatje 2. Ik zou 2x maat 2 doen en 2x maat 3
Idd niet te veel maat 1. Ik vond die urine-indicator ook echt een verkooptruc van pampers. Bij een enkele druppel vocht wordt hij namelijk al blauw, terwijl de luier dan nog zo goed als nieuw is. Als er echt urine in de luier zit, dan zie je dat wel hoor! Er zit namelijk gel in de luier, dat uitzet als het nat wordt. Daar heb je geen indictor voor nodig! Is alleen maar voor de fabrikant, zodat je lekker vaak de luier verwisselt en hun portomonnee spekt...