Jonge gezinnen beurs 2011

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yotsuba, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    De Jonge gezinnen beurs, is dat nou leuk?
    Ik wou er graag heen met vriendlief, lekker shoppen voor onze kleine meid en er even uit met zijn 2en..
    Ik had verwacht dat het net zoiets zou zijn als de 9 maanden beurs maar als ik op de site kijk staat er bijvoorbeeld bij shopping;

Dit jaar staan onder andere op de beurs:
    Zwitsal
    Draagdoek
    Simply colors
    Piraten en prinsessen
    Friso
    En dat vind ik wel een beetje weinig ;)
    Want workshops.. sja dat zie ik mijn vriend niet doen, en inspiratie hebben we niet nodig want onze meid is dan al lang en breed geboren ;)
    Dusss wie is er al eens geweest en is het leuk?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ben dr een keer geweest maar is neit echt veel bijzonders 9 mnd buers is leuker. jonge gezinnen vond ik klein en vooral veel stand met reclame van dure producten. heb er toen van difrax wel wat gehaald en een tas met zwital spullen maar meer ook niet. was wel leuk ff met manlief en dikke buik eropuit maar bij de tweede dus neit weer gedaan

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    ik heb net de kaartjes weer besteld, ik ga elk jaar weer met mijn moeder en zusje en wij vinden het altijd erg leuk. En van ons hoeft het ook echt niet groter te worden want komen nu vaak al tijd te kort, dit jaar voor het eerst zonder enige kids, dus ben benieuwd of we er nu sneller door heen zijn :D.

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Leuk! :D maar ik twijfel nogsteeds hihihi
    Zijn er wel veel leuke aanbiedingen te vinden?
    Of is t meer "sightseeing" :)

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    die aanbiedingen vind ik per jaar heel wisselend, ligt er misschien ook wel aan waar je net naar op zoek bent. Echt een keer erg veel goede koopjes gehad maar ook wel eens dat ik dacht maw valt tegen. Vorig jaar heel goed kunnen slagen voor de sint en verjaardagskado´s voor mijn zoontje scheelde toch tussen de 15en20 euro per ding, dus dat vond ik wel de moeite ;).

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik vind Jonge Gezinnenbeurs veel leuker dan de 9 maanden beurs.
    Vorig jaar veel leuke decoraties voor de kinderen hun kamertje gekocht. Ook leuke aanbiedingen van Nutricia en nog een aantal merken.

7. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Nice ik denk dat ik toch maar kaartjes bestel dan, zo duur is t nu ook weer niet en ik denk dat t wel ff leuk is om er met zn 2en uit te gaan straks :)

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

ze hebben nu een aanbieding 2e kaartje gratis dit is tot de 18e zie gratis en aanbiedingen

ik heb gisteren kaartjes besteld, vindt het zelf wel leuk, en er staat eigenlijk best wel veel en ik vindt het meestal wel leuke aanbiedingen hoor

viel me best mee eigenlijk

Deel Deze Pagina