Verf Action

Discussie in 'De lounge' gestart door MiniMe81, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wat is jullie ervaring met verf van de Action?
    En dan met name de lak.
    Dekt het goed? Komt de kleur overeen met wat op het blik staat?
    Blijft het mooi na langere tijd?

Ik wil het eventueel gebruiken voor de lambrisering (en een raamkozijn) in de baby kamer. Op hout dus. Kleur: net van het witte af.

Graag jullie meningen! :D

2. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Wij hebben op alle deuren en plinten die lak verf de op een na witte dus die crème achtige werkt prima alles in een X gedekt.
    Wel beetje heel glimmend maar ik hou ervan haha.

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Duurt wel heeeeeeeel lang voordat het droog is

4. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig zei mijn buurvrouw laatst dat ze ook de verf van de Action had voor de deuren en deurposten. Was prima verf zei ze! Dekte inderdaad goed en kwaliteit was mooi. En de prijs was nog beter. Ben van plan het de volgende keer ook te proberen.

5. sjak

sjak Niet meer actief

Ik bezuinig niet meer op verf! Nu kan ik niets over de lak van de action zeggen, maar ik heb voor een paar tientjes minder wel een lelijk woordje eruit gefloept! Ik koop nu alleen nog maar flexa en histor...

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij gebruiken alleen maar Sigma,duur maar wel super kwaliteit!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier alleen sikkens en wijzonol, goedkoop = duurkoop qua verf.. het blad snel af en blijft minder lang mooi.. Bij duurdere merken hoef je minder vaak te schilderen dan goedkope waar de verf van vervaagd en dus sneller afblad

8. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier is de ervaring goed. Alleen duurt het idd héél lang voordat het droog is!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik verf ook alleen nog maar met goede verf, sikkens, sigma, flexa.
    Goedkoop is vaak duurkoop....goedkopere verf wordt gewoon snellee lelijk.
    Heb een tijd geleden nog iets geverfd met gamma eigen merk verf pppfff wat een troep zeg!

10. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    die lichte creme verf gaat wel, maar de witte verf vd action heeft een blauwe tint en dekt niet goed.Dus meerdere keren overschilderen.
    Voor binnen is action verf niet verkeerd.
    Schilderwerk van binnen bladdert niet zomaar af.
    Het zou kunnen verkleuren, hier na 2 jaar nog geen verkleuring in ieder geval.
    Drogen duurt idd ook lang en deze verf stinkt.

11. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Action verf schijnt een B product te zijn van sikkens of sigma (weet even niet meer welke) de ervaringen die ik om me heen hoor is dat het goed werkt/dekt maar na een poosje zou hij wel verkleuren. Zelf heb ik die ervaring niet (heb het nooit gebruikt)

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    de action verf komt uit een zelde fabriek als (moet ik even navragen) een bekend merk,

Mijn broertje laatst heeft bij iemand binnen alles ermee geverft, en is niet te onderschijden van dure verf, ze konden zelf kiezen, of meer betalen en dure verf of een mindere prijs en action verf, ze hebben het laatste gekozen. en voor mijn broertje was het de eerste keer maar hij is er zeer over te spreken, maar wel enkel voor Binnen, voor buiten acht hij het niet geschikt.

13. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Wij hebben hele goeie ervaringen mee, mijn man is schilder en hij had het gebruikt bij iemand thuis en was er erg tevreden en nu hebben wij een maandje geleden alle deuren, kozijnen en plinten mee geverfd. ben super blij mee. (kleur licht terra)
    Trouwens voor.mijn broer heeft hij dure merk gebruikt a 30 euro per blik en je ziet helemaal geen verschil met de onze. Hele appartement ( groot 5 kamer) waren wij niet eens 65 euro kwijt :D

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb alleen ervaring met de grondverf van de action. Dekt redelijk goed, maar voor het goede moet het nog een laagje.

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik koop het een volgende keer niet weer. Vond het, het proberen waard, maar het is niet goed bevallen. Hier de witte hoogglanslak gebruikt voor de deuren en kozijnen. Ik vond de verf erg dun, daarbij dekte het voor geen meter, dus kon alles drie keer oververven. Uiteindelijke resultaat is wel mooi, maar het lijkt te verkleuren, het is niet zo wit meer als een half jaar geleden (terwijl hier niet wordt gerookt en amper kaarsjes worden gebrand).

Deel Deze Pagina