dierenpolitie voor de deur

Discussie in 'De lounge' gestart door Hollowglade, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik denk dat deze agent te veel naar animal cops houston heeft gekeken. hahaha. ...

2. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelfs die nemen eerst de moeite om aan te bellen en rond te vragen naar evt een telefoonnummer..

dit was niet eens een ernstige klacht enkel een melding van he ga eens met die mensen babbelen..
    ergens in die twisted kop van der bedoeld ze het niet slecht..

hij was in het bezit van ons nummer
    heeft mijn man NADAT hij in de tuin was geweest gebeld..

terwijl als hij meteen had gebeld of we thuis waren dan waren we naar huis gekomen want we waren 10 minuten van huis vandaan..
    en had hij gewoon de dieren mogen bekijken
    terwijl wij ERBIJ waren

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ooh ik las het verkeerd, ik dacht dat ze een sleutel van jullie huis hadden en hun daarmee binnen hadden gelaten;)

Maar gelukkig zijn ze weg!

4. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    de meneer van de dierenpolitie heeft weer gebeld..

ze mogen zelfs bij verdenking van ernstige mishandeling een huis openbreken..

wel heeft hij aangegeven dat het zijn verantwoording was het hek over te klimmen..
    hij heeft meermalen geroepen en zag de honden niet los lopen
    vandaar dat hij het aandurfde..

.....
    wel maakt hij een rapport op (wij weten zelf de naam al omdat mevr al aan de deur had gemeld van ik heb de dierenpolitie gebeld..)
    en als ze niet anoniem heeft gemeld krijgt zij een rapport dat alle hier goed is met de honden..

hopenlijk houd haar gezeik dan op..

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik neem aan dat je honden ook wel gereageerd hadden als hij alleen al zijn kop boven de schutting had uitgestoken?

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Jeetje, als die man altijd zo zijn werk doet is hij denk ik inderdaad zijn leven niet zeker. Een vriend van mijn man heeft ook diensthonden op het terrein lopen (zitten opgesloten als er klanten kunnen komen) en die vallen je aan als je zonder begeleiding van hun baas op het erf komt. Er hangt ook een groot waarschuwingsbord met dat artikelnr.
    Dat zijn ook echt geen honden om te aaien maar goede waakhonden en kunnen ook niet buiten het erf worden uitgelaten.

Jeetjemina wat een idiote actie van die man... en wat vervelend dat je buuf niet eerst even persoonlijk met je komt praten hierover.

7. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    mag ik even vragen welk artikel nummer dat is? ik heb namelijk ook een kennel in mijn tuin, wij wonen op een industrie terrein en hebben vaak zat de rottweiler in de kennel zitten..
    ik heb wel waarschuwingsbordjes hangen, in het nederlands en pools.. maar wil toch graag nog een artikel nummer erbij hebben hangen.

8. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    461 tesamen met pas opbordjes

9. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011