Dierentuin enzo.

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door LadyKikker, 24 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij zijn vorige week dinsdag geweest toen alleen onze regio nog maar vakantie had. Was een stuk beter te doen dan de vorige keer dat we geweest waren, met Pinksteren. Ze hebben ook nog wat meer dingen verbeterd. Dus ik zou zeggen doen!

Koraal82 vindt dit leuk.
  2. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.958
    3.836
    113
    Vrouw
    Ha bedankt koraal82. Je bracht me net op een idee. Hier ook een studiedag deze maand. :roflmao:

Koraal82 vindt dit leuk.
  3. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.958
    3.836
    113
    Vrouw
    Iemand die deze week naar Toverland gaat of vorige week is geweest?
    Ben benieuwd naar de drukte nu. :D

4. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

Zelfs afgelopen zaterdag was het er erg goed te doen. Na 5 uur waren beide hallen bijna helemaal leeg zelfs.
    Rest van het park max 20 minuten moeten wachten (blitzbahn), verder konden we bijna overal zo doorlopen. Zal nu doordeweeks dan nog wel rustiger zijn denk ik.
    Ik was er ook bang voor maar we wilden toch nog deze vakantie een keer iets leuks voor het hele gezin doen dus er maar op gegokt.

5. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Ben vandaag naar de Efteling geweest en dat was zeker corona proof. Efteling heeft echt veel werk er aan gedaan. Bezoekers hielden er zich ook goed aan. Het was vandaag niet druk.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wij zijn zondag vroeg naar Artis geweest. Dit was alweer een heel stuk rustiger dan in de zomer vakantie.

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    De vakanties zijn natuurlijk voorbij, dat scheelt een hoop. Wij waren paar weken geleden geweest toen 2 regio's alweer naar school waren. Inderdaad goed geregeld. Had er nu een veel beter gevoel bij dan toen we er met Pinksteren waren. Dat vond ik toen echt chaos.

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik hoop dat dat in de herfstvakantie ook zo is. Wij zijn dan op vakantie in Kaatsheuvel en willen ook een dagje naar de Efteling. Wij zijn dan de enige regio die vakantie heeft.

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat zal zeker schelen, vooral op bv de dinsdag. En het scheelt dat we het deel met alle achtbanen niet hadden. Dochter mag toch nog niet in de Python en Vogelrok enzo. Hebben wel bv3 x de nieuwe familie-achtbaan kunnen doen en nog meer dingen meer dan 1x. Was echt prima.

10. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Al zouden die van ons mogen, dan gingen ze daar sowieso niet in. Die durven niet zoveel. Maar ze zijn helemaal weg van Jokie en Jet, dus er is alsnog genoeg te doen.

11. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zonder die achtbanen is de Efteling ook leuk! Ben er gek op, haha. Dochter is nu wel in Joris en de Draak geweest. Maar dat is die houten en die hobbelt als een gek en dat schriele meisje. Vond ze niet fijn! Dus het scheelt dat je dan eigenlijk dat hele plein niet nodig hebt. De Polka Marina is ook dicht. En de Tufferbaan is wel open, maar daar vind ik het altijd te lang wachten. :p
    Veel plezier alvast!

12. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.603
    1.732
    113
    Wij zijn een paar weken geleden op een vrijdag naar de Efteling geweest. Heerlijk rustig. We konden bij veel attracties zo doorlopen. Alleen duurt het lopen van zo'n wachtrij soms wel lang, omdat er door de spatschermen geen verkorte route is:D. Wij gaan overal in en hebben die dag alle attracties gehad (sommige meerdere keren). Alleen het sprookjesbos over geslagen.
    De show van Raveleijn is wel aangepast. Je kunt deze tijdens je bezoek reserveren via de app. Ook zijn de wachtruimtes zoals van bv Symbolica aangepast. Je loopt dan zo door, zonder verhaal van te voren.
    Ik vond het heel goed en duidelijk geregeld. Al moesten we soms wel wat lachen (bv bij het 'parcours' dat je moest volgen bij Raveleijn).

Dubbelgeluk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina