julianatoren veel te druk en geen afstand. Draaien als een rustige dag terwijl het topdrukte was. Efteling duidelijk afstand ,wachtrijen aangepast, ruime paden en mensen alert op de afstand. Toverland idem dito, duidelijk afstand, looproutes duidelijk, mensen alert op de afstand. Goed te doen. Burgers zoo buiten prima qua ruime paden, binnen in de bush en mangrove vonden wij het wel wat te druk. Verder was heel goed te doen nationaal militair museum Soesterberg. Veel ruimte en goed te doen qua afstand houden.
Ik ben er vorige week zondag geweest en vond het inderdaad ook erg druk. Te druk wel. Aquarium overgeslagen want daar stond een flinke rij, net als bij de panda's. Wij hebben een abbonnement en als ik doordeweeks ga (buiten vakantie om) is het superrustig altijd. Ik vond dit dus niks en ga na de vakantie wel weer.
Wij hebben een abonnement op Blijdorp en nu 2x geweest in corona tijd. Ik vind het prima te doen, alleen binnen en bij de speeltuin is het niet mogelijk om 1.5 meter aan te houden. Bij de wc staat een rij, vinden mensen het ook moeilijk om afstand te bewaren. Maar goed daar kan Blijdorp niks aan doen. Je ziet continue mensen met gele hesjes fietsen die mensen waarschuwen voor de 1.5 meter, vind ik goed geregeld.
Wij waren gisteren bij avifauna. Dat was goed geregeld met looproutes en overal desinfectiepunten. Vorige week waren we op vakantie en ook daar had de camping het prima geregeld. Alleen het probleem is dat sommige mensen zich niet aan de regels houden en gewoon pal naast je gaan staan etc terwijl wij zelf steeds afstand houden. Gisteren een binnenruimte waar alleen wij en een ander gezin waren. En toch vonden zij het blijkbaar nodig om pal bij ons bij het zelfde raam te kijken.
Wij willen graag naar madurodam en toverland. Wat zijn daar de ervaringen met drukte? We willen niet gaan als het te druk is.
Ja, van 3 en 7, ik denk dat ze dit wel leuk vinden. Is het normaalgezien niet al te druk daar? Ohja! Daar wilde ik sowieso eens naar toe, nu zitten we er natuurlijk dichterbij
Land van jan klaassen is normaal niet te druk. Sowieso vrijwel alles buiten waardoor afstand houden wel makkelijker is. Via tripper kaartjes met korting te krijgen. Ik ben in corona tijd nog niet geweest dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
Wij zijn afgelopen week naar Beekse Bergen geweest. Omdat alle tijdsloten in de ochtend al vol waren konden we pas tussen 12.00 - 14.00 uur het park in. Zeker bij aankomst vonden we het ontzettend druk. Er werd ook afgeraden om meteen de autosafari te doen wegens extreme drukte. In het park was een looproute uitgezet waar iedereen zich redelijk goed aan hield. Alleen was het lastig om echt 1,5 meter afstand te houden. Zeker als de dieren een beetje actief waren stond iedereen bijna op dezelfde plek te kijken. In de loop van de middag merkte we wel dat het aanzienlijk rustiger werd en dus ook veel fijner om door het park te lopen. Aan het einde van de middag hebben we alsnog de autosafari gedaan en ook daar was het toen hartstikke rustig, ideaal! Dus als je zou overwegen om naar de Beekse Bergen te gaan, zou ik adviseren om pas in de middag te gaan. Het park is momenteel tot 7 uur open dus je hebt best veel tijd. Aankomende week gaan we naar Blijdorp, ik ben benieuwd hoe we dat vinden nu.
Wij zijn gisteren geweest en was goed te doen. Echter afgelopen week ook uitverkochte dagen geweest en toen was het schijnbaar veel en veel te druk aldus Facebook en tripadvisor.
Wij waren vorige week in Madurodam. Ik vond het veel te druk. De paden tussen de huisjes enzo zijn erg smal, dus het was niet te doen om afstand te houden. Niemand hield zich ook aan de looprichting, die ik overigens ook wel wat onduidelijk aangegeven vond.
Ik vind het overal erg druk. Wij komen vaak in Slagharen en Hellendoorn maar daar hebben we het in het pre corona tijdperk nog niet zo druk gehad als nu. Het lijkt wel of er nu overal veel meer mensen zijn. Wij waren vorig jaar in de zomervakantie in Burgers Zoo en vorige week ook maar vorige week was het echt veel drukker dan vorig jaar.
Hebben ze daar niet de regel max. Aantal bezoekers? Ergens Snap ik wel dat het drukker is, mensen gaan niet naar het buitenland dus gaan ze dagjes weg.
Is eigenlijk ook wel een beetje logisch. Dit jaar gaan veel minder mensen op vakantie dus meer mensen die hier hun dagelijkse tripjes willen doen.
Druk, eigenlijk niet te doen met de 1.5 meter en mensen zijn erg blind en volgen de route niet( was geen standaard pijl maar prima te snappen tenzij je een kind ofzo bent) . Ik heb mij er niet te erg aan gestoord, want het is gewoon onmogelijk om afstand te houden. Maar als je echt gebrand bent op de 1.5 meter en afstand nemen zou ik niet heen gaan. Was verder wel een super leuk park! Ik had wel kaartjes met korting anders vind ik het wel erg prijzig.