Dierentuin enzo.

Discussie in 'Corona forum' gestart door LadyKikker, 24 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.465
    3.452
    113
    Ik dacht al dat ik de enige was die plopsa de panne leuker vind dan disneyland.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tja dat vind ik sowieso zonde om uit te geven voor alleen entree. Wij hebben een museumkaart en een abbo op Blijdorp. Dus daar maken we veel gebruik van. Pretparken doen we amper, ook voor corona.
    Blijdorp doen we nu vaak s middags, dan is het wel te doen. En verder zoeken we nu de uitjes buiten op, omdat we geen zin hebben om ziek te worden voor onze vakantie volgende week. Zo zijn we naar de Biesbosch geweest, Openluchtmuseum, Molenwaard En van de week willenwe nog naar Geofort, maar de ook de kleine natuurgebieden in buurt vinden ze leuk of een knooppuntenroute fietsen enz.
     
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vind het veel leuker! Zeker voor kleuters. Krijg in de panne hetzelfde magische gevoel als in Disney. Coo vind ik ook een heel leuk park maar wel klein, je hebt alles wel in een half dagje gezien terwijl ik in de Panne eigenlijk vind dat je aan 1 dag net niet genoeg hebt.
     
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben eergisteren met de kinderen naar de bioscoop geweest. Hier was dat volkomen veilig, we hadden de hele zaal voor ons alleen. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.
     
    2littlemonkeys en Wellesnietes vinden dit leuk.
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij molenwaard mochten de kinderen gewoon op de foto met Fien en Teun. (Want die zijn ook nog maar 6 en 4 was het argument ;))
     
    Sado en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Waar is de Molenwaard? Had er nog nooit van gehoord en wist niet dat Fien en Teun in het echt te bewonderen zijn! En leuk opgepakt met de leeftijd van Fien en Teun voor de foto's en afstand :thumup:
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mijn dochter vermaakt zich net zo leuk op de kinderboerderij als in een dierentuin en net zo leuk in de grote speeltuin hier als in een pretpark (want in een pretpark vind ze de speeltuintjes vaak leuker dan de atracties). Het is dat ik zelf graag er op uit ga en nu helemaal omdat we niet op vakantie gaan maar voor mijn kleuter hoef ik al die dingen niet te ondernemen.
     
    WinterBird en Wellesnietes vinden dit leuk.
  8. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Avonturen boerderij Molenwaard in Groot Ammers. Zo leuk voor de kleintjes. Wij zijn er twee weken terug geweest met de jongste, toen de oudste twee op kamp waren.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Wij wonen bij beide in de buurt, en zijn vorige maand nog bij de waarbeek geweest.
    Ligt er denk ik aan wat je zoekt, jan klaassen in grote "speeltuin" en daar is ruimte zat.
    De waarbaak een kleine pretpark, ook daar vond ik het prima te doen kwa ruimte enz.

    Als je nog een dierentuin zoekt zou ik bij Doetinchem even doorrijden naar Anholt (net over de grens, daar ligt Anholter sweis, is erg leuk en veel ruimte)
     
  10. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Jaa! Wij zijn van de week geweest en je kon gewoon over de koppen lopen.
     
  11. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Leuk! wij gaan op 10 sept, zijne eerst 12 dagen naar een camping geweest en daarna 4 dagen centrerparks nature Village Paris. met 1 dag Disney . Blijft spannend of het door kan gaan maar wij hebben dochter nog. niks verteld dus dan is het minder vervelend voor haar. Je kan idd niet op de foto maar ze hebben hele leuke selfie spots gemaakt, met gave achtergronden enzo.
     
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik had het over Disneyland :):)
     
  13. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja weet ik, maar het kan blijkbaar wel. Nu hoeven in NL volwassenen ook geen afstand te houden tot kinderen, maar hoe dat in Frankrijk is, weet ik niet.
     
    GossipGirlxoxo en Sado vinden dit leuk.
  14. Feyre

    Feyre Actief lid

    21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Dat is fijn om te horen! We hebben nog 3 weken vakantie dus nog genoeg tijd om het ea te bezoeken.

    Ik zal die dierentuin eens bezoeken, dankjewel voor de tip!
     
  15. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ze zijn daar een hotel aan het bouwen van plopsa, dus goed nieuws voor jou :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Venelientje

    Venelientje Niet meer actief

    Prehistorisch dorp in Eindhoven was vandaag wel goed te doen. Niet iedereen hield exact anderhalve meter afstand (ook personeel niet) maar alles is buiten en het voelde goed genoeg.

    Gisteren met oudste wezen winkelen in Utrecht centrum en Hoog Catharijne en dat was boven verwachting goed te doen. Tussen 11 en 13 hebben we 12 schoenenwinkels (!), een boetiekje, de Primark en de Legostore gedaan.
    Parkeren recht onder Hoog Catharijne (reserveren, 4 uur voor 10 euro), perfect!
     
  17. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Vandaag bij kasteeltuinen arcen geweest.
    Ze waren iig tot 14u vol, wij kwamen om 11.30 ong. Was heel goed te doen, het is daar ook heel erg ruim.
    Waren ook best veel kinderen. Echt genoten daar.
     
  18. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Helaas word het daar ook drukker. Wij hebben een jaarkaart vanaf het begin maar de laatste 2 jaar is het onwijs druk. Vooral in de vakanties en weekenden. Ben nu al 2 x weer naar huis gereden omdat de parkeerplaats om half 10 al meer dan dehelft vol was. Dat betekent, te druk :(
     
  19. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Begin juli zijn wij naar burgers zoo geweest. We waren meteen afgeknapt op dagjes uit. Te druk en mensen hielden zich niet aan de regels in het park.
    Zijn er snel doorheen gegaan en toen weer weggegaan. Volgend jaar maar keer op herhaling want het park zelf is mooi.
    We wouden nog naar duinen zathe gaan en nog naar kabouterland maar we hebben alles geskipt. We gaan onze Kids niet extra blootstellen aan het virus als het niet hoeft. Te druk overal. Gelukkig hebben ze zich prima vermaakt op de camping. Seizoensplek dus alles van onszelf.
     
  20. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.582
    6.274
    113
    Echt, nou kom ik er niet zo vaak maar heb nog nooit een volle parkeerplaats gezien. We waren er vandaag en vond het prima te doen. Bij de tijgers/leeuwen was t wel druk en er was 1 man die maling aan de afstand had. Hij werd aangesproken toen hij direct naast een gezin ging staan, en bleef ook gewoon staan. Heel bizar. Verder zijn de meeste wel oplettend.
     

Deel Deze Pagina