wat zou je doen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hmz zit met een dilemma...

gisteren kijkers gehad voor ons huis, nu blijken ze geinteresseerd te zijn (gisteren bericht van ze gehad dat ze geinteresseerd zijn) in ons huis en willen ze een bod gaan doen...

Nu vragen ze of er al een bod loopt, dat is njiet zo dus dat ga ik ook gewoon zeggen, maar nu is het wel zo dat ons huis pas 4 weken te koop staat en zij kijker nummer 17 (!) waren....(dus er is wel veel interesser)! Zal ik dat nou wel of niet zeggen dat er 17 mensen geweest zijn in 4 weken tijd (ene kant dnek ik dan weten ze dat ze niet de enige geinteresseerde zijn, andere kant staat het te opschepperig of kan het negatief voor ons uitvallen?)?

Probleem is namelijk dat zde vrij dicht bij de vraagprijs moeten bieden om voor ons de kosten koper eruit te halen (hebben het huis pas paar jaar...vandaar)...dus een te laag bod hebben we niks aan:( (en we hebben 1/1/2 jaar de tijd nog om ons huis te verkopen..

TIPS?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou het inderdaad gewoon zo zeggen. "nee er is nog geen bod uitgebracht maar jullie zijn wel de 17e kijkers in 4 weken tijd".

Dan weten zij hoe de vork in de steel zit en kun jij hopen dat zij begrijpen dat het huis redelijk gewild is en snel een goed bod zullen moeten uibrengen.

Hebben jullie al een ander huis?

3. Female

Female Niet meer actief

Ik ben het met Manuela eens.
    En als het bod (te) laag is heb je natuurlijk alle ruimte om niet akkoord te gaan, tenslotte staan jullie er goed voor. (Veel belangstelling en veel tijd)

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie huis, staat ie op Funda? Of zet je dat liever niet neer?

Suc6 met de verkoop!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zou idd zeggen dat er nog geen bod is gewoon zeggen dat er wel veel interesse is. Niet zozeer dat ze de 17e kijkers in 4 weken tijd zijn want waarom is er door die andere 16 dan geen bod uitgebracht? Kan ook negatief werken lijkt me.
    Succes!

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik zou het ook gewoon zeggen zodat ze ook weten waar ze aan toe zijn, mochten ze nu een te laag bod uitbrengen kun jij toch een tegenbod uitbrengen mochten ze daar niet mee akkoord gaan jammer voor hun, je moet het zo zien jij hebt iets wat zij willen ;)

succes groetjes nathalie ;)

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Idd zeggen dat erop dit moment geen andere biedingen lopen maar dat je dat eigenlijk wel één dezer dagen gaat verwachten.
    verder zou ik deze mensen eerst laten bieden en geen tegenbod doen. Want dan zak je meteen en ben je je troef kwijt. Zo hebben wij in twee dagen bieden ons huis voor de vraagprijs verkocht. Je kan als ze aan het bieden zijn en jij hun bod afwijst altijd nog zeggen dat er erg veel belangstelling voor is en je het nog niet metéén kwijt moet. Je hebt immers anderhalf jaar.
    Bovendien, lekker vasthouden aan je vraagprijs, je bent geen liefdadigheidsinstelling!
    Houd je ons op de hoogte?

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    bedakt voor jullie tips; ga vanaaf of morgenochtend terug mailen...

Deel Deze Pagina