Dierentuin Nordhorn of Munster

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Arja, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Binnenkort gaan wij naar een Roompot park in Bad Bentheim net over de Duitse grens. Er zijn twee dierentuinen in de buurt, namelijk in Nordhorn en een in Munster. Wie is er geweest en welke is het leukst? Wat is er in de buurt van Bad Bentheim nog meer te doen met een kleine van 2?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De dierentuin in Munster ken ik niet, maar wij vonden die in Noordhorn erg leuk. Je kon tussen allerlei dieren door lopen, mooie speeltuin erbij waar de kinderen zich lekker vermaakt hebben, eten/drinken op het terras was niet duur en de dierentuin was ook maar 7 euro en de kinderen gratis.

Net even gekeken bij die in munster en dat ziet er ook leuk uit, alleen is de speeltuin misschien te moeilijk voor een 2-jarige.

3. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik ben laatst in Nordhorn geweest en vond het een erg leuk park! En inderdaad niet duur.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nordhorn is een erg kindvriendelijk park een beetje ene veredelde kinderboerderij. munster daarentegen is groter en zeker erg mooi om veel dieren te bekijken.
    je hebt ook nog Naturzoo Rheine die is ook niet ver weg en ook heel leuk vind ik persoonlijk mooier dan nordhorn en even duur.

Welkom | Recreatiepark Schloss Dankern | Emsland Duitsland ook leuk wel ietsje verder rijden maar dus echt leuk voor kids.

het kasteel moet je natuurlijk ff heen ook heel leuk.

denekamp zit een fijn zwembad met extra warm bad voor kids.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Munster ken ik niet, maar dacht dat het meer een echte dierentuin is.

Nordhorn zit ergens tussen een kinderboerderij en een dierentuin in. Maar dat vind ik eigenlijk wel fijn met peuters/kleuters. Dan kunnen ze nog eens een geitje aaien en spelen. Gewoon wat speelser, en minder alleen maar kijken..

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Nordhorn is ERG leuk!! Niet duur, niet te groot, leuke speeltuin erbij. Ja prima voor een dagje dierentuin!

Munster is ook ERG leuk ;)
    Deze dierentuin is groter als Nordhorn maar heeft bij slecht weer een overdekte route die je kan lopen. Het heet volgens mij ook een ALLWEATHER ZOO (moet je maar even hun website bekijken). Je ziet als je die route loopt niet alles van de dierentuin maar kunt lekker droog onder afdakken door van binnenverblijf naar binnenverblijf.

Veel plezier alvast!

7. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Super bedankt meiden. Hier heb ik wat aan.

Deel Deze Pagina