hallo meiden, Ik ben nu net over de helft van de zwangerschap en word nu steeds met bandenpijnen wakker. Ik slaap op mijn rug dus denk dat ik misschien te plat lig wat dit gevoel veroorzaakt. Overdag heb ik steeds last van 1 kant van mijn lies, net alsof er "iets" dubbel zit. Iemand ervaring met bandenpijn en dan met name na het wakker worden? Dankjullie! Plien
ja weet ik eigenlijk niet...ik heb wel een zere buik als ik wakker wordt, alsof alles weer even moet wennen aan het gewicht. De pijn kan bij mij onderin zitten, maar het zit ook wel eens aan de zijkant of bovenkant.
Ik heb hetook bij het opstaan. Dan wil ik enthousiast het bed uit en dan wordt ik even terug geroepen. Moet ik even gaan liggen en dan rustig opstaan. Teken dat het groeit toch?? Groetjes Natas
ik heb t ook wel eens, maar ik wordt soms gewoon snachts wakker van de pijn.. ook als ik 'gewoon' wakkker wordt en te snel wil opstaan omdat ik nodig naar de wc moet steekt t soms heel erg.. niet leuk!:x
Ik heb het bij het opstaan en ook als ik voor het eerst ga liggen. Maar dan stut ik mijn buik met een kussentje en trekt het wel weg. Tja...er wordt ook aardig aan die banden getrokken, he..
Ik weet niet of het bandenpijn is. Ik heb wel elke ochtend buikpijn, en vooral als ik nodig moet plassen. Dan lukt dat zelfs niet eens, omdat plassen dan zo'n pijn doet.
Heb er ook veel last van ja. Nu is het indalingspijn, maar rond de 20 weken was het volgens de vlk bandenpijn. Kan echt heel vervelend zijn.
ik heb er ook heel erg last van vooral snachts dan voel ik het over mijn hele buik. smorgens als ik er dan afga dan zakt het na een uurtje weg. maar overdag als ik loop dan voelt het net of er een spiertje te kort is in mijn buik waar mijn hele buik aanhangt ofzo. maar dat voelt idd niet prettig. liefs
Afgelopen weekend gehuild van de pijn! Steken in mijn bil het gevoel alsof er een zenuw klem zit. Opstaan is erg vervelend en duurt nu ook langer dan normaal, pijnlijk is het. Fysio heeft bandenpijn geconstateerd. ga er nu 1x in de week naartoe. Volgende week vrijdag ook een afspraak staan bij een osteophaat. Vooral als ik op een harde stoel zit en dan weer overeind wil komen. Niks aan te doen zegt de fysio. Ja rustig aan en haar oefeningen doen.......