Wie weet er een leuk binnenspeeltuin in de omgeving van Utrecht. Met de jongste wil ik een nachtje weg, en zij wil 1 dag naar het nijntje museum, en 1 dag naar een binnenspeeltuin. Welke zijn leuk, mag ook best buiten Utrecht zijn, ik weet nog niet of ik met de auto of de trein ga.
Ik ben in de volgende binnenspeeltuinen geweest - jungle gemz in zeist, dit vond ik de leukste voor mijn kids!! (2 en 4 jaar). - kidZcity, al heel lang niet geweest maar ook echt heel leuk. Is een combi van een attracties en speeltuin. En is ook dichtbij en makkelijk te bereiken vanuit het centrum met openbaar vervoer. - monkey town Ijsselstein, was prima, wel heel druk toen. - ballorig Utrecht / overvecht. Deze is ook wel leuk. Niet heel groot. In het midden een deel voor de kleintjes en achterin voor de grotere kids. - play in (the wall), deze vond ik wel leuker voor wat oudere kindjes en niet zo overzichtelijk. Ik kon de kinderen niet goed in de gaten houden zonder mee te gaan in de speeltoestellen.
Ik ga ze bekijken, dank je. Ik denk dat ze toch wil dat ik mee ga als ze alleen is, normaal gaat ze met grote zus zelf maar ja, die zal er dan niet bij zijn
Ik heb er nog een bijgezet waar ik later nog aan dacht. Kidzcity ! Ook omdat dit dichtbij het centrum is.