Wij willen 1e kerstdag naar de dierentuin (weten nog niet exact welke) heeft iemand enig idee of de ervaring of het heel druk is? Ik heb echt geen idee namelijk
Was een keer rond die tijd in de Efteling. Was gewoon niet leuk zo druk was het, 3 attracties gehad.. Doordat het vakantie is en een vrije dag voor vele gaan mensen er vaak op uit dus reken er maar wel op!
Als je gaat moet je er een nemen die vroeg open gaat. liefst 9.00 dan gaan tot een uur of half 2 dan is het niet meer te doen. Maar of je die kosten wil uitgeven voor een paar uur is de vraag
1ste kerstdag valt meestal nogal wel mee qua drukte in de dierentuin. Ik heb jaren in een dierentuin gewerkt (horeca) en 1ste kerstdag was altijd het minst druk. Ik zou dus gewoon gaan. Een dierentuin is ook niet gelijk verschrikkelijk als het wat drukker is, dit integenstelling tot bijv de Efteling. Vind ik persoonlijk
dat is juist de laatste jaren flink aan het verschuiven cc93 is mijn ervaring. vroeger was er een hele duidelijke splitsing tussen 1e en 2e kerstdag, maar laatste jaren maakt 1e kerstdag een inhaalslag en word het ook die dag flink druk.