Het ziet er naar uit dat dit haar favoriete knuffel gaat worden dus ben ik op zoek naar n reserve (of meerdere) Ik heb zelf nog geen knuffel voor haar gekocht en die wat ik in de kraamweek gekregen heb zat deze niet bij. Dus moet ie wel uit zo'n kadodoos komen. Alleen geen idee of t uitdie van Prenatal, Etos, c1000, Plus etc. etc. komt. Wie heeft er ook zoéén en wil m weg doen?
hoi crisje, ook ons kereltje heeft zo'n doekje van dirkje (alleen dan met een apenkopje) en ook hier is t z'n favoriet. hij heeft dit als kraamcadeautje gekregen. helaas heb ik niet meer dezelfde kunnen kopen (collectie van vorig jaar), maar wel nog 2 andere van t zelfde merk en zelfde stof. ze hebben dan alleen een beetje een andere kleur en ander koppie. hier vond ons kereltje ze ook ok. heb er nu 3 in 'gebruik' zodat ze niet zo snel slijten en hij geen voorkeur krijgt voor één van de 3 ze zijn o.a. te verkrijgen bij Jola Mode (zitten in het zuiden van het land) en wat kinderspeciaalzaken die Dirkje kleding verkopen. succes ermee!
Jola mode ken ik wel, die zit een dorp verderop. Ben er nog nooit binnen geweest. Ik had ondertussen ook een mail naar Dirkje gestuurd en dit lapje met hondekop is zelfs van een paar seizoenen geleden. Maar een oproep op marktplaats is een goede zet geweest, er zijn diverse winkeltjes die m nog verkopen, zelfs t hondekopje, als t goed is zijn er 2 onderweg. Als dat mis gaat ga ik eens naar Jola Mode. thx voor je reactie nog. En voor de modjes, deze mag op slot.