Hebben jullie een verzekering voor jullie huisdieren? en welke? Wij hebben nu een dierenverzekering voor onze 2 katten bij proteq....bijna 40,- p. maand.....best prijzig de verzekering hebben we nu bijna 4 jaar en hebben 1 keer 75,- gedecladeerd. Was voordeliger geweest als we helemaal geen verzekering hadden gehad maarja mijn man wil OVERAL voor verzekerd zijn want STEL DAT één van de katten geopereerd moet worden. Nu zag ik veel goedkopere bij bv petplan, Hema, Kruidvat, pico bello is dat wat? heeft iemand z´n verzekering? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met dierenverzekeringen en welke jullie hebben.
Heel eerlijk? Ik zou zeggen: bespaar je het geld en zorg dat je altijd een spaarpotje achter de hand hebt om voor je beestjes te kunnen zorgen. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje weggegooid geld. Maar goed... das mijn bescheiden mening .
Toevallig heb ik vorige week uit zitten pluizen wat de kosten zouden zijn om onze toekomstige kitten te verzekeren en evt. onze 2-jarige hond. Maar eigenlijk was me al heel snel duidelijk dat ik mijn maandelijkse premie er nooit uit ga halen. Ok, 100% zekerheid heb je nooit, maar de 2 jaar dat mijn hond niet verzekerd is had ik dat bedrag opzij kunnen zetten en zo evt. kosten kunnen betalen. In jouw situatie 40,- p/m (= 480,- per jaar!) en dan 1x 75,- gedeclareerd.. Pfoe.. Natuurlijk kan een van je katten plots iets krijgen, maar je had dus (als je je niet verzekerd had) 405,- overgehad en eventueel opzij kunnen zetten om die kosten te dekken. Mijn conclusie was in ieder geval dat ik onze hond en over 2 weken onze kat niet ga verzekeren en aangezien we toch iedere maand wat sparen hoop ik, mocht er iets gebeuren, aanspraak te kunnen maken op dat 'potje'.
Kitten en tot 2 jaar moet je niet druk maken. Als ze wat ouder worden heb je wel meer kans dat ze ongelukken krijgen. Mijn katten waren verzekerd met proteq.nl voor 10 euro per maand? Ze zijn heel aardig en meegaand Maar zoals de moderator zei: gewoon spaarpotje doen (als je in NL woont want dan zijn de dierenarts kosten redelijk betaalbaar. In Denemarken is het een must om je huisdier boven de twee jaar te verzekeren. De prijzen zijn minder vriendelijk dan van NL...
ik heb geen verzekering voor mijn katten en hond. 3 jaar geleden ontzettende spijt gehad toen we de rekening van de DA kregen na een logeerpartijtje bij de kliniek en een week later een operatie...Toen baalde ik als een stekken. Maar achteraf gezien had ik nog een beetje mazzel want dit kwaaltje wordt niet door een verzekering gedekt omdat het een veelvoorkomend iets is...
Ik heb een verzekering voor mijn 3 katten bij petplan. Betaal per kat 13 euro per maand. X 3 = 39 euo per maand Heel dom in 2009 afgesloten voor 5 jaar. Ik zeg zonde van het geld! Ik ga nooit naar de dierenarts, betaal alleen maar en kan er niet onderuit :x Net zoals eerder gezegd is, je kan beter een klein spaarpotje achter de hand hebben. Ik gooi gewoon bijna 500 euro per jaar weg. Edit: plus als ik zou declareren, betaal ik nog eens 15 euro eigen risico. Dus als een rekening 30 euo zou zijn, krijg ik maar 15 euro terug :x
Ik vindt het zelf ook zonde van het geld maar mijn man hé.....pfff die blijft maar zeuren over dat het echt wel handig is dat als ze geopereerd moeten worden......voor het geld dat de verzekering nu van ons heeft ontvangen hadden ze al 10 keer geopereerd kunnen worden waarom wil die man van mij dat toch niet begrijpen....zo vermoeiend. heb wel de verzekering stop gezet......omdat ik goedkopere had gezien dus probeer ´m nog wel om te praten. Zal je zien heb ik ´m omgepraat en geen verzekering meer en dan gebeurd er iets met de kat en krijg ik te horen zie je wel!! hahahaha
Tja, dat is altijd een risico haha!! Ik ben ook verzekerd via proteq. Ik declareer best veel. In het eerste levensjaar van mijn hond had ik 2 jaar premie er al uit! Tuurlijk betaal je redelijk veel per maand, maar ik weet wel zeker dat ik mijn hond de beste zorgkan geven als ze die nodig heeft en dat we niet hoeven te stoppen omdat we er geen geld voor hebben! En als ik de verzekering afzeg, dangaat het premiegeld toch ongemerkt ergens anders aan op, dus ik lig er niet wakker van
Ik zit al zo'n 12 jaar bij proteq en betaal iets meer dan 10 euro per kat. Heel gek, maar zelf zet je dat niet opzij. Mn ene kat heeft nu een schildklieraandoening en dat had me nu met medicijnen en onderzoeken 50 euro per maand gekost, de rest van zijn leven...misschien wel meer zelfs per maand. Ik heb ook vaak getwijfeld of ik het niet zou stopzetten, maar ben er nu wel blij mee. Aan 10 euro per maand wen je, maar je weet nooit in welke situatie je zelf zit als de katten ouder worden. 20 euro per kat is dan wel weer veel, denk dat ik minder betaal omdat ik al zo lang verzekerd ben.
ik heb wel een kattenverzekering voor mn kat,en ik haal mn premie er zeker wel uit het afgelopen jaar. beestje mankeerd nog wel eens wat..hihi. en als ik maar denk dat er wat is sta ik bij ze voor de deur. en voor ons deur rijden er autos (niet zo hard hoor) en daar schiet ze nog wel is nét voor langs..grote kans dat ze een keer geraakt word. ze kijkt niet echt uit ofzo.