Een hond zal wel meer kosten met zich meebrengen, maar onze katten komen nooit uit die kosten van een verzekering(gelukkig), en daarbij dan het risico vanhet failliet gaan van een verzekeraar, alle dingen die niet vergoed worden, dat ze kunnen zeggen naar welke huisarts ik moet gaan etc etc, Nee dank je.En bovendien ik kan het gewoon betalen als het nodig is, dus nee liever niet
Heeft er iemand ook ervaring met Picobello Dierenverzekering? Ik had mijn hond daar verzekerd maar sinds ongeveer ruim 1 jaar wordt er niet meer geïncasseerd. Nou hebben we ook geen medische kosten gehad maar toch. Ik durf niet zo goed te bellen, ben bang dat ze dan alle maanden alsnog willen ontvangen (weet niet of ze dat kunnen doen)! Groetjes Lisszy
kijk voor picobello maar eens hier http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=47745 lijkt me niet echt heel betrouwbaar
hmmmm.... nee inderdaad! Nou colgens mij ben ik daar nu ook niet meer verzekerd. Maari k vind het raar dat ze stoppen met incasseren. Weet iemand of ze die maanden alsnog kunnen opeisen?
@lisszy als ik jou was zou ik wel ff een brief naar hun toesturen met daar in dat je het opzegd, wie weet wacht je een aantal jaar en idd eissen ze het op. nou ik doe het maar niet als ik toch niks vergoed krijg houdt het helmaal op..
hopmarjanneke Ik heb een vraagje wij hebben zlf een duitse herder, pas geleden geconstateerd met groeipijnen dus strikt dieet, maar vanaf hoe oud kun je het beste fotos laten maken voor HD? Wij zaten zelf te denken in de zomer, dan is ze anderhalf jaar.