24,5 weken: moe en misselijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Noushis, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik ben nu 24,5 weken zwanger en sinds gisteren ben ik echt doodop en in namiddag wordt ik altijd misselijk. Ik voel mij met momenten echt flauw...

Ik moet wel zeggen, dat ik het de laatste tijd niet gemakkelijk heb (mijn schoonmoeder is terminaal)... maar de problemen daar omtrent, de schoonfamilie,...)

Kan dit invloed hebben op ons kindje?

Kan ik eventueel iets doen om mij terug "vitaler" te voelen... ?

Groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Noushis,

wat vervelend voor je allemaal. Ik snap dat je je een beetje ongerust maakt over of het kindje iets merkt van die spanningen, maar dat valt reuze mee, zeker als het alleen de afgelopen tijd even wat meer spanningen met zich meebrengt. Je kindje heeft net een groeispurt achter de rug wat veel energie vraagt van jouw lichaam, dus waarschijnlijk is het een combinatie van factoren dat jij je zo moe voelt. Je kleintje is net een parasiet en die pakt alles wat hij nodig heeft, op de 2e plaats kom jij... Het is wel goed voor je kleintje, en zeker ook voor jouzelf, dat jij het wel op zijn tijd rustig aan doet, rust neemt en voor ontspanning zorgt. En meer dan goed eten en drinken in combinatie met af en toe tijd voor jezelf kun je niet doen. Sterkte

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina