Hallo, Ik krijg bijna geen gezond eten binnen, crackers en brood komen er gelijk weer uit en savonds gaat groenten eten ook al niet zo denderend!! Dus word het ongezond eten aangezien ik dat wel binnen hou hoe raar het ook is. Ik neem wel elke dag een vitaminetablet in en slik nu ook emesafene om de misselijkheid tegen te gaan! Wel drink ik melk en drink veel sap! En eet ook 2 stuks fruit per dag! En neem ik 1 a 2 plakken ontbijtkoek sochtends om toch iets binnen te krijgen.. Nu had ik vorige een echo en toen zou ik 11 wk en 6 dg moeten zijn maar de echo kwam uit op 11 wk 5 dg. met een lengte van kop tot stuit 48mm. Kan die dag achterstand komen door mijn eetgedrag? De baby was wel vrolijk aan het rondzwemmen! Want ik hoor vaak dat de baby groter is op dat termijn. Alvast bedankt!
Sorry, wat ik nog was vergeten te melden is dat ik nou al 2 keer bijna van me stokkie ben gegaan. Kan dit ook komen doordat ik te weinig gezond eet? Ik krijg het dan in ene keer super warm, word bleek en duizelig en hoor ik mensen die naast me staan alsof ze wel 10 meter van me vandaan staan en me adem word raar.. Gelukkig weet ik als ik dit voel dat ik met me hoofd tussen de benen moet gaan zitten, dan gaat het al snel weer goed maar word er een beetje onzeker van. Toen ik eenmaal thuis was heb ik een beetje zwart wit poeder gegeten omdat dat zout was in de hoop dat me bloeddruk wat omhoog gaat. Vorige week was mijn bloeddruk nog hardstikke goed bij de vk en me ijzergehalte ook. Vroeger viel ik ook vaak flauw als ik het erg warm had.. Nogmaals alvast bedankt!