Hallo meiden, Ik vroeg me af of er meer mensen zich bezig houden met het feit dat Zwitsal natuurlijk heeeel erg lekker ruikt en smeert maar nog steeds wordt getest op dieren..? Ik zou zelf erg graag Zwitsal gebruiken maar het wordt toch het kruidvat eigen merk of die van de AH.. (ruikt ook heul lekker) omdat deze merken dierproefvrij zijn. Ik ben benieuwd wat jullie vinden en gebruiken..
Weleda! Dat bevat namelijk ook geen SLS en chemische parfums. Want ook dat is niet best voor een babyhuidje! Je kan ook Urtekram eens bekijken, is ook bio en helemaal safe!
Ja ik hou daar wel rekening mee. Wij gebruiken ook de producten van Weleda en shampoo gebruiken we voor de kinderen helemaal niet (gewoon wassen met water werkt hier prima).
Etos heeft ook een speciale lijn zonder rommel, NatureCare ofzo, daar koop ik wel eens iets van. Verder bestellen wij altijd zeep bij Wasnoot. Zit niet zo'n lekker babygeurtje aan, maar is wel natuurlijk.
Om eerlijk te zijn stond ik er nooit zo bij stil. Ik kocht al niet veel van Zwitsal omdat ik het te duur vind voor wat je ervoor krijgt. Ik ben wel fan van De Tuinen en Weleda. En de Etos olie en badschuim.