Ik lees en hoor veel dat mensen een foto op canvas willen. Allemaal goed natuurlijk, moet iedereen lekker zelf weten, maar ik wil even een tip geven. Een foto op plexiglas is ook heel mooi. Ik persoonlijk vind het zelfs nog mooier als op canvas. Misschien een idee. Heeft hier iemand een foto op plexiglas? En vertel wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben 3 foto's op plexiglas in de woonkamer hangen. Ik ben er super tevreden over, vooral omdat ze een mooier "licht-effect" hebben dan canvas (vind ik). Bij ons hangen ze alleen niet echt dichtbij een raam, maar als dat wel zo is, komen ze nóg beter tot hun recht! Ik heb ze trouwens besteld bij webprint.nl, super goede ervaringen mee!
Wij hebben m'n schoonmoeder er vorig jaar 1 cadeau gegeven en ik vind het prachtig. Een nadeel: 4 gaten in de muur om het op te hangen (tegen 1 van een canvas) en door de prijs (op dit moment nog) wissel je wat minder gemakkelijk, dan met een canvas. Die van mn sm kwam van de Hema. Dit was een foto van ons gezin + schoonzus en vriend gemaakt bij de fotograaf, dus met 'witte' achtergrond, die op het plexiglas helemaal doorzichtig was, érg gaaf...
is de foto dan doorzichtig zodat je de muur erdoor heen kan zien? Wil het zelf eigenlijk ook wel maar om bovenstaande reden durfde ik het nog niet te bestellen...
Ik ben laatst inderdaad ook even aan de google gegaan naar dit. Canvas vind ik niet mooi, maar wilde wel iets bijzonders. Door het googlen naar plexiglas kwam ik ook terecht bij 'foto op aluminium". Dat is ook pràchtig.. Daar zie je sowieso de muur niet doorheen..