oranje babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patricia27, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Wij willen de babykamer oranje met white wash doen. Is er iemand die ook een oranje babykamer doet of heeft. Want ik ben namelijk op zoek naar ideetjes. :)
     
  2. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ja ik! Oranje met rood!

    Bij de prenatal is veel oranje te krijgen (dekentjes, schattige lakentjes, enz).
    Ons behangetje is ook oranje met rood (een muurtje hoor!), dus daar heb jij waarschijnlijk niet zoveel aan. Er staat een foto in mijn album.
     
  3. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    ga je alle muren oranje schilderen dan? Nee toch? Of je moet een hele grote kamer hebben met veel licht.

    Je kan met oranje wel alle kanten op: voor een meisje kan je later bloemen toevoegen (van die interieurstickers) en voor een jongen stoere dingen auto's bijv.

    Is het niet leuk om (als je een beetje crea bent) op een oranje muur met wit de omtrek van een afbeelding te schilderen zonder het in te kleuren zeg maar.
    Of andersom met oranje op de witte muur.

    Wat ik ook erg leuk vind is die voetsjabloontjes die ze wel een bij eigen huis en tuin gebruikt hebben. Ik vermoed dat het malletje wel bij praxis te verkrijgen is.

    Linda
     
  4. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wij hebben oranje.
    Foto's staan op onze beebiesite (onder www knopje)
     
  5. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hier ook oranje met rood, in het album staan wat foto's! En inderdaad, veel van te krijgen. Hema verkoopt ook de hydrofiele luiers in oranje en rood, weer eens iets anders dan al die witte doeken!
     
  6. Lidy

    Lidy Actief lid

    5 feb 2007
    200
    0
    0
    @Maartje06, wat een gaaf behang, ik heb hem gelijk even toegevoegd aan mijn mapje "babykamerinspiratie".
     
  7. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Leuk he! Tis van Onszelf behang http://www.onszelf.com/index.htm. Zij hebben echt tegek behang. Dit komt uit het kinderboek.
    Ook voor interieurstickers moet je bij hen zijn!

    @Judy; wat heb jij een leuk boxkleed!
     
  8. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb de babykamer Oranje met Lila.
     
  9. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Oranje is leuk! Er is nu ook een heel gaaf oranje behangetje met een afbeelding van Nijntje er op. Een voorbeeld hiervan staat op de site van prenatal bij het kamertje Wheels.
     
  10. Ien

    Ien Bekend lid

    11 aug 2006
    935
    0
    0
    Ook wij hebben oranje. Er staan wel een paar foto's in mn album. Nieuwe foto's (van nu het (bijna) af is) zijn nog onderweg
     
  11. erdtub

    erdtub Actief lid

    1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    heb ook een oranje kamertje met visjes , en nemo...en spullen van ocean wonders van Fisher Price...dus een echte oceankamer..
     
  12. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Ik ga twee muren oranje doen en de rest is wit. De meubeltjes zijn wit en de vloerbedekking wordt ook licht. Het hemeltje wil mijn man wit hebben want oranje vindt hij teveel van het goede. Qua accesoires heb ik oranje met wit. Als mijn man over een tijdje gaat beginnen met de kamer dan zal ik wel foto's plaatsen van het kamertje.
     
  13. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Hier ook oranje.
    Nog niet helemaal klaar maar foto's staan in mij album!
     
  14. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Hier ook oranje foto's staan in mijn album
     
  15. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    effies op jullie site gespiekt ;) Wat een giga mooie trouwjurk heb je daar aan zeg! Wow! Echt heel erg mooi!
     
  16. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij nemen ook een oranje/rood baby kamer
    Helaas nog niet aan begonnen ivm verbouwingen hierzo

    Maar zodra het af is komen er natuurlijk foto's
     
  17. brabbel

    brabbel Lid

    27 jun 2007
    32
    0
    0
    Hey,

    Wij doen babyblauwe meubels, witte vloer en wanden en oranje en rode accesoires...........Foto's volgen als we eraan zijn begonnen, tis nog n beetje vroeg :oops:
     
  18. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dank je!
    Was er ook heel trots op :)
     
  19. emmie

    emmie Niet meer actief

    wij hebben voornamelijk oranje met lime groen en blauw... heel leuk geworden
     
  20. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey heeft een oranje kamertje met White Wash :D
    Heb de foto's al een tijdje geleden uit mijn album gehaald, maar zal ze weer even terugzetten ;)
     

Deel Deze Pagina