Weet niet zo goed hoe en wat maar wil mijn verhaal delen. Mijn man en ik zijn sinds maar 2012 bezig voor een kindje. In feb 2013 heb ik een fout gemaakt door met een ex te zoenen. ( dit meteen eerlijk vertelt tegen mijn man ) 3 weken daarna getrouwd. Maar sinds nov 2013 doet hij afstandelijk en raar in april moest hij dagen weg voor zijn werk ik vertrouwde het niet en heb zijn telefoon gecheckt bleek hij had op datingsites gezeten. Na veel liegen heeft hij het uit eindelijk toegegeven dat hij toen hij weg was op die sites heeft gezeten. Hij zegt wel dat hij daar niemand heeft gesproken maar dat geloof ik niet. Nu ben ik er pasr weken terug achter gekomen dat hij in die periode van nov tot april ook op sexdates heeft gezocht. Uiteindelijk in ze account kunnen komen bleek dat hij idd contact had gehad via die site. Ik denk ook dat hij heeft afgesproken maar daar heb ik geen bewijs van. Nu ben ik weer bijna 11weken zwanger dus Miss werken de hormonen ook wel wat mee. Ik vind het erg moeilijk en oké als hij wat gedaan heeft wil ik het hem best x vergeten omdat ik ook een fout heb begaan. Maar het ergste vind ik dat hij gelogen heeft. Hij reageert ook altijd erg boos soms agressief niet tegen mij maar tegen spullen. Als hij gewerkt heeft en thuis komt is hij altijd moe en ligt alleen maar op de bank te slapen intieme dingen moeten continu van mij komen. Twijfel heel erg of ik wel bij hem moet blijven. Sorry voor het lange verhaal!
Heb jij jouw zoen toegegeven? Ik vind niet dat je het met elkaar kunt vergelijken, hoor. Jij hebt per ongeluk een keer gezoend (al vind ik een ex wel erg oneerlijk tegenover je huidige vriend, maargoed), hij gaat bewust op zoek naar sexdates! Dat is wel een ander verhaal. Ik zou hem er meteen mee confronteren en als blijkt dat het waar is, nouja, je moet doen wat goed voelt, maar voor mij zou het over zijn. Al moet ik wel eerst vragen: hoe is jullie seksleven? Ik heb wat vrienden waarbij hun vriendin nooit meer wil en daar niet over wil praten en ja die gaan dus ook wel eens vreemd... Maar als hij bij jou niets te klagen heeft, is dat natuurlijk hartstikke onnodig!
Ja ik heb mijn zoen 1 dag later eerlijk toegegeven! Hij zegt dat hij dat niet is maar goed niemand kan in zijn mail en weet zijn code voor die site hij heeft altijd vast code. Ons seksleven tja begin was het top. Dat het naarmate wat minder wordt in een relatie begrijp ik maar meestal komt het van mij af.
Ook als een man wel wat 'te klagen' zou hebben (), dan nog praat dat vreemdgaan absoluut niet goed. Dan moet hij toch eerst maar eens netjes met z'n vrouw om tafel. En als het onoplosbaar is, dan spreek je of af dat je het met iemand anders mag doen (en dan is het meteen geen vreemdgaan meer) of je besluit te stoppen met de relatie. Vreemdgaan is zo respectloos. @TS Hoewel jij een fout hebt begaan door met een ex te zoenen, vind ik dat absoluut onvergelijkbaar met wat je over je man vertelt. En ik snap heel goed dat je je afvraagt wat dit betekent voor jullie relatie verder. Ik vind het overigens niet netjes dat je in zijn accounts hebt ingebroken. Ik zou dat persoonlijk een ernstige schending van mijn privacy vinden. Of je nou wat gevonden hebt of niet. Dat praat dat niet goed voor mij.
Als een vrouw ook niet wil praten of wanneer er na praten niets verandert, snap ik best dat een man vreemdgaat. Vooral als er kinderen in het spel zijn en de relatie verder wel goed is. Dat vreemdgaan is echt niet van de een op de andere dag gekomen, daar zijn heel wat gesprekken aan vooraf gegaan. En ja, goed is het niet, maar ik begrijp het dan wel. En verder ben ik het met je eens.
Ik snap niet waarom vreemdgaan dan een betere optie is dan uit elkaar gaan.. Want 'de relatie is verder wel goed' geloof ik eerlijk gezegd niet. Niet als je sexleven zo problematisch is dat je ervoor vreemdgaat.
TS wat heftig zeg, lijkt me ontzettend moeilijk om dit te ontdekken.. Ik wens je veel sterkte en wijsheid, wat je ook mag beslissen..
Nogmaals: ik praat het ook niet goed en het zou ook mijn keuze niet zijn. Maar ik begrijp het ergens wel. maar goed, daar heeft TO verder niets aan.
"Schending van de privacy"????? Als man en vrouw horen er toch geen geheime mails te zijn?? Wij kunnen als we willen overal bij elkaar inkijken....... Zo hoort dat toch?
Ik kan nu tegenwoordig ook overal in. En moet zeggen dat hij sinds juni zeg heeft gevraagd of we beide een app op onze tel zetten zodat we kunnen zien waar we zijn is wel meer voor noodgevallen maar toch. En ik weet ook 100% zeker dat hij sinds de aanvaarding in april toen niks meer heeft gedaan. Maar wie zegt dat hij het dan volgend jaar of over 5 jaar niet weer gaat doen.
Nee, ik vind niet dat dat zo hoort. Tenminste, ik vind dat je best kunt vragen wat iemand doet. Maar inbreken... Dat vind ik dus echt te ver gaan. Mijn man kan niet in mijn mail en ik niet in de zijne. Heeft niks met 'geheimen hebben' te maken.
Misschien niet netjes dat ik het zeg, maar wie zegt dat jij je ex niet volgend jaar of over 5 jaar zoent?
Klopt heb je ook gelijk in maar ik heb het meteen gezet aangezien ik er spijt van had! En vind een zoen anders dan sex!
Maar uit je openingspost begrijp ik dat je niet zeker weet dat hij sex heeft gehad. Je denkt het en je kunt het alleen niet bewijzen.
Lees ik het goed dat er na April niks meer gebeurd is? Natuurlijk gaat wat hij gedaan heeft veel te ver maar ik denk niet dat je daar nu pas over kunt gaan vallen en kunt gaan twijfelen of je nog wel bij hem wilt zijn. Je hormonen zouden wel eens een loopje met je kunnen nemen. Ik zou nu ook echt geen overhaaste beslissingen nemen, je bent bijna 11 weken zwanger (gefeliciteerd!!), zit in een ongelooflijk spannende tijd gezien je geschiedenis, dan kun je dingen misschien minder goed relativeren. Want als je echt niet meer bij hem.wilde zijn, waarom ben je dan niet vertrokken toen je er pas achter was gekomen?
zijn dat die sites waar je voor moet betalen om een berichtje te sturen?? Wees dan maar gerust daar komen geen ontmoetingen uit want dat zijn over het algemeen allemaal fake profielen... Verder zou ik erover hebben en kijken hoe jullie samen dit probleem op kunnen lossen en je gevoelens erover uitten.
Ik begrijp niet zo goed waarom hij op zoek gaat op zo'n site als hij degene is die de boot afhoud bij jou. Ik begrijp dat jij wel wil, maar hij niet en dat vind ik het rare aan het verhaal.
Ja ik denk dat mijn hormonen ook meespelen. Ik heb hem ook al heeft hij niks toegegeven vergeven omdat ik ook een fout had begaan. Maar bind het zo moeilijk om hem te vertrouwen.
Wat erg voor je, zeker nu je pril zwanger bent. Maar een goede basis om samen een kindje op te voeden is dit zo natuurlijk niet. Ik zou een goed gesprek aangaan met je vriend, openheid van zaken EISEN en iets van relatietherapie of zo voorstellen. Mocht hij daar niet aan willen meewerken dat zou ik mij heel ernstig gaan afvragen of ik nog wel samen zou willen zijn met zo'n man. Wat je ook beslist, houd het welzijn van je kindje voor ogen ook op langere termijn. Sterkte!