He meiden, Wie van jullie gebruikt ook Gonal F en hoe zijn jullie ervaringen. Hoeveel eenheden moeten jullie gebruiken en voor welk doel; IUI of OI of ivf/icsi. Ik ben vandaag aan de twee ronde Gonal F gestart. 37,5 IE. De vorige keer had ik daar twee mooie eitjes mee. En een lekker korte cyclus van 25 dagen, maar helaas geen zwangerschap. Ben benieuwd naar jullie ervaringen groetjes Elke
voor de eerste icsi spoot ik 150 EH per dag, maar daar kreeg ik iets te veel eitjes mee.(overstimulatie). ik hoop dat ik donderdag weer kan beginnen met Gonal F en dan word het 112,5 EH. ik heb er tot nu toe niet echt slechte ervaringen mee gehad geloof ik..
Puur voor het stimuleren van de eigroei, klussen deden we zelf. 1e ronde 37,5 IE, te veel eitjes, wel stiekum geklust (mocht echt niet van de gyn!) maar niet zwanger... 2e ronde 25 IE, 1 mooi ei en zwanger! Succes!
Voor onze iui heb ik eerst 2 keer 75 eenheden gespoten, beide keren had ik toen bijna overstimulatie (3 eitjes). De derde, vierde en vijfde keer heb ik 37,5 gespoten, toen had ik alle keren keurig 1 eitje en inderdaad ook een fijn korte cyclus. Succes!
ik gebruikte bij de 1e ivf 150eh per dag kreeg toen 21 eiblaasjes bij de 2e ivf ook 150 eh per dag maar kreeg toen te veel eiblaasjes.. dus volgende ivf moet ik 100 of 112,5 eh per dag spuiten
Dat is ook veel Caruli, mijn arts vertelde dat het maximum voor ivf bij ons 15 eitjes is. Als het er meer zijn, breken ze de poging af.
De eerste 10 dagen 150eh, de laatste 4 dagen 75eh omdat er zich meerdere follikels ontwikkelden. Uiteindelijk eerste IUI gelukt!
Ik ben wel benieuwd naar meerdere antwoorden. Ikzelf moet komende cyclus ook starten met Gonal F. Voorheen spoot ik Menopur. Daar had ik nergens last van...nou ja op een kleine overstimulatie na dan!
Wij doen IUI en ik spuit 75 eenheden. Vorige keer had ik 2 mooie eitjes, maar helaas geen zwangerschap. Succes.