hallo allemaal ik twijfel heel erg: ik ben mei 2012 gestopt met de pil, cyclus ging op zich goed.. niet alle maanden.. tot feb 2013 niet ongesteld, maar niet zwanger dan maar ff afwachten.. in begin maart wel ongesteld, begonnen met uitreken pressies goed 29 april ongesteld en een maand later was het raak, 23 juni naar de verloskundige was toen 5 weken, 2 weken wachten de echo.. alleen het is mis gegaan.. curatagge gehad toen 2 dagen aan het vloeien geweest voor de rest ging het wel goed.. 2 weken later ongesteld.. mooi dacht ik komt alles wel weer op gang.. maar na 4 weken nog niks.. dacht dacht ff 2 weken nog steeds niet dokter gebeld wacht nog maar een week of 2 wel ongesteld.. en nu 2 weken later weer een bloeding van 2 dagen (klein beetje).. dat was 28 en 29 okt, vandaag uit nieuwsgierigheid een ovulatietest gedaan en die gaf en die gaf een beetje positief aan.. dus dat zou dan beteken of dat ik en eiersprong nog moet krijgen.. of zanger.. wie herkent dit?
Je lichaam kan na een miskraam oid echt flink van slag zijn helaas dus dat zou kunnen. Een beetje positieve ovu test bestaat niet. Zelf als er een licht streepje staat is die gewwoon negatief. Hij moet echt minstens net zo donker zijn dan de controle streep. Je zou kunnen door testen om te kijken of je eisprong er toch nog aan komt. Maar je ei kan ook al besloten hebben om vroeg te springen helaas en dan heb je hem gemist. Hormonen doen gekke dingen met je lichaam helaas. Succes