Ben ik nou de enige of zijn er wel meer mensen een beetje klaar met alle show topics? Vind het zo jammer dat als ik de lounge open ik alleen maar showtopics zie staan
Van mij hoeven die show topics ook niet. Vind het ook dubbel. Velen `klagen`snel dat de site zo traag is en nu wordt de ene foto na de andere geplaatst. Foto´s nemen ook veel ruimte in Kwebbel
Ik vind het ook irritant worden nu met al die show hier je topics.Ik kijk er niet na maar als je dan kijkt bij nieuwe berichten/topics dan zie je eerst een hele rits van die topics staan en als er nou serieuze foto,s geplaats worden maar dat is bij veel topics ook niet het geval(bv je schoonmoeder)
ik vind het juist wel leuk. zo zie je es wat van je medeforummers. topics over schoonmaakschema's enzo die vind ik pas duf!
Ik vind het ook leuk hoor. Maar misschien voor mensen die zich er aan ergeren... wellicht kan er anders onder het subforum "Algemeen" een subforum "Showforum" geplaatst worden? En dat van forum traag en te weinig ruimte begrijp ik niet helemaal... Ik zit ook wel eens op een concurrerend forum. Daar hebben ze ook aparte showtopics met veel foto's en die site is nooit traag.....?
Ze hadden beter een topic kunnen maken met show wat je wilt dan hoefte er iig niet zoveel te komen Al moet ik zeggen dat ik die van show je schoonmoeder wel erg grappig vond..
Ik vraag me wel af of al die partners en schoonmoeders wel weten dat ze hier geshowd worden en of ze het er wel mee eens zijn. Ik zou er in ieder geval absoluut niet van gediend zijn als een ander omgevraagd mijn foto op internet zet!
idd, portretrecht hoef ook niet zo met mijn smoel overal op en manlief zou dat zeker niet waarderen doe er dus ook niet aan mee hihi
ik vind die topics hartstikke leuk en indd als het je niet intrresserd dan kijk je die ( nog geen 10 topic's ) toch niet !
Mij boeit het niet zo, de anderen (wij) hebben toch plezier en ik scrol wel weg hoor als ik b.v 1 of meerdere topics niet boeiend genoeg vind.