dag allemaal Ik heb een dochter van 2,5 jaar. In de eerste weken van mijn zwangerschap voelde ik eigenlijk niets. Zij was ook echt een verrassing. Nu willen we niet meer zo verrast zijn en ben ik bewust met de pil gestopt. Nu 2 weken na mijn laatste ongesteldheid heb ik nu al 5 dagen ongesteldheidsbuikpijn. Bijna de hele dag door. He ene moment meer dan de andere. Ik herken dit niet...iemand wel? Kan me niet voorstellen dat het zo snel raak zou zijn. Ik heb op forums gekeken en sommige hebben het over innestelingspijn. Gister wel een test gedaan maar ja negatief natuurlijk. Het is te voeg om nu al te testen. Wel voel ik me heel onzeker hierdoor. ALs ik niet zwanger ben wat zou t dan kunnen zijn? Maar misschien herkent iemand dit? Is het normaal dat het al 5 dagen duurt? Ik hoor t graag!!!
Ik denk ook je eisprong. Zou in principe ook wel kunnen 2 weken na je ms en dan zou je over ongeveer 2 weken weer je ms krijgen (of niet natuurlijk). Denk dat je nu echt aan de klus moet!
zou je geen last kunnen hebben van ontpillingsverschijnselen?\ HEt stoppen met de pil gooit de hormonen weer eens flink doorelkaar!
Bedankt voor jullie reacties. Had niet verwacht dat andere zo snel zouden reageren! Ik heb 2 dagen geleden wel geklust maar door die pijn in mijn buik was er weinig aan! Ik baalde zo want het deed echt zeer... Ik wacht het af tot de 20e deze maand en dan test ik wel weer. Wat je zegt misschien is het wel ontwenningsverschijnselen van de pil. Maar dat had ik dan toch ook de vorige keer moeten hebben? Stel dat dit het wel is geeft het wel weer aan wat voor troep de pil eigenlijk is... Nou meiden ik laat het jullie wel weten! gr a
Bij mijn dochter heb ik er ook compleet geen last van gehad, had zelfs meteen een cyclus van 28 dagen. Nu zat ik tussen de 36 en 42 dagen en voordat ik positief testte zat ik op dag 75. Helaas kan ontpillen dus wel, ookal heb je het de eerste keer niet gehad. Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik niet meer aan die troep ga, dan verzinnen we wel iets anders. Liefs, DD
Ik herken het ook hoor! Ben nu ook net gestopt met de pil en heb ook rond eisprong echt ongi-pijn gehad. En daarna de ene dag wel en de andere dag niet!? Mijn darmen rommelen ook maar wat aan, dus lekker allemaal, pfff. Mijn NOD is zaterdag, dus ben benieuwd. Voel natuurlijk van alles, maar bij mijn dochtertje duurde het 5 rondes en alle rondes daarvoor voelde ik het ook, je lichaam kan je erg voor de gek houden (ook door het ontpillen)! Dus tis maar gewoon afwachten geblazen.
Heey ! Ik herken dit ook allemaal. Ben aan de nuvaring geweest en in juni gestopt voor ons 1e kindje. maareh ik ben er echt achter dat mijn lichaam me voor de gek houdt, dacht 2 rondes echt dat ik zwanger was, maar laat het nu maar afwachten en een beetje rusten. Ga wel beginnen met ovutesten want ben sindsdien onregelmatig geworden! Balen! Sanna
Dag allemaal, Ik kijk elke keer of er reacties bij staan. En ja er zijn er weer een aantal. Weer bedankt voor de reacties. Ik vind het heel fijn dat anderen met mij meedenken. Ik heb nog steeds erg veel last van mijn buik. Ik word er ook erg moe van. Hierbij zag ik gisteren in de doeche dat mijn tepels groter zijn dan normaal. Ook heb ik psoriasis dat volledig verdween in mijn eerste zwangerschap. Nu had ik het 2 weken geleden weer heel erg en het word nu steeds minder. Wat je zegt houdt mijn lichaam mij zo voor de gek? Nu weet ik hoe het is om in onwetendheid te zitten. Mijn eerste dochter was een verrassing dus dan ben je er helemaal niet mee bezig. Nu wel en ik kan niet wachten tot de 23e dat ik kan testen. ALs hij dan negatief is en ik heb nog steeds zo'n last dan ga ik naar de dokter. Tot horens gr a