he meiden! Wie heeft er de doos van de babydump? wil hem halen maar wil weten of het de moeite is Liefs xxx
Ik vond het echt de moeite! - Lepeltjes - Cheque voor 10 euro kleding uitzoeken - Knuffel (zeehond Dumpy van Babydump) - Tuitbeker - Luieropbergdoosje - Sokjes En volgens mij was dat het :-D Maar wel echt leuke dingen.
Ik heb em ook en vond het zeker de moeite waard Er zat volgens mij ook een rompertje in? Of ben ik nu in de war met iets anders
knuffel zeehond 3 lepeltjes tuitbeker rompertje soort doosje voor doekjes denk ik slab cheque van 5 euro.
Ik vond er persoonlijk niks aan. Het enige wat ik er uit bewaard heb zijn de lepeltjes en het rompertje. De rest is bij ons de prullebak in gegaan. Vond het echt een beetje goedkope BabyDump reclamespullen. Maar goed misschien dat jij het wel leuk vind en je krijgt hem gratis.
Bij mij zaten er wat andere spullen in. - 3 lepeltjes - 1 slabbertje - 1 rompertje - 1 zeehond knuffeltje - 2 drinkbekers (een rode en een blauwe) - 5euro kortingsbon - doosje waar je billendoekjes in doet als je bv ergens heen gaat. Volgens mij was dat het. Toen ik de doos kreeg dacht ik; ohh wat een kleine doos vergeleken met de andere dozen. Maar was wel tevreden met de inhoud.
Die lepeltjes vind ik ideaal!! ze zijn wat platter dan bijvb. zo'n Nûby lepeltje.. daardoor kan Gijs de lepel "leeg eten"... dat doosje voor bilendoekejes vind ik niet handig.. Neem t pakje liever zo mee.. sticker los en gebruiksklaar.. Die romper moet je niet nat van urine een nacht zo weg leggen ( ik had hem mee in de vluchtkoffer en Gijs in zh aangedaan, toen we mochten blijven logeren wegens ks) Gijs had geplast en was flink doorgelekt.. VP had t natte spul in een tasje gedaan, knoop erin en zo in de kast gelegd om de volgende dag mee.. ( heel verhaal om te vertellen dat ..) de drukker van de babydump romper helemaal gingen roesten... En mn moeder al denken dat t door haar wassen kwam... Nee mem, dat kan echt niet.. later zei ze dat de drukkers al roestig waren toen ze t zakje open deed.... hahahahahaha
in vergelijking met de doos van Etos is het lala, heb mijn zoon de knuffel gegeven, en het billendoekjesdoosje en de lepeltjes bewaard....
ik vond m wel leuk. @Annemarie76: hier waren de drukkers ook verroest na 1 keer wassen (dus geen urine erop, gewoon in de wasmachine gewassen).. ik dacht eerst dat het poep was maar het was toch echt roest!
Ik heb de babydump doos afgelopen dinsdag gehaald. Vond sommige dingen wel tegenvallen. En alles is idd gekenmerkt met het babydump logo. in de doos zaten: - rompertje maat 50/56 - slabbertje van ABZ (lelijk) - knuffeldoekje van lodger - 3 lepeltjes - 2 tuitbekers - billendoekjes doos (lelijk en ik krijg m niet open, haha) - zeehond knuffel - waardecheque (weet niet meer hoeveel)
Voorop gesteld vind ik dat je dankbaar moet zijn met (vrijwel) alles wat je gratis krijgt. De inhoud van de doos die wij hadden was gelijk aan die van Stralend. De inhoud is leuk niet bijzonder en ook niet alles hebben wij bewaard. Net als Jewe is er ook wel wat richting prullenbak gegaan.
Hmm ik vondt het een van de leukste doosen. en dit kwam toch wel door de bon. want bij de rest krijg je veel oude tijdschriften en zo. die van de prenatal is ook leuk
Deze is wel de moeite waard, alleen de vele kilo's reclame die je blijven achtervolgen zijn dan weer minder.........
Hier in de doos: knuffel zeehond 3 lepeltjes tuitbeker rompertje 50/56 doosje voor doekjes slab doekje voor aan speen cheque van 5 euro