difrax 123 speen en comfort

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik gebruik sinds twee dagen comfort en ik heb op de dr brown fles de 123 speen gezet van difrax.
    De speen van dr brown 2 krijgt ze er niet goed uit en drie eet ze fles van 180 binnen vijf minuten.
    Nou, gaat de 123 speen heel langzaam op stand drie doet ze er 20 minuten over en dan krijgt ze er ongeveer 160 cc uit.
    Is dit wel gebruikelijk want stand 3 is toch eigenlijk groot, begrijp niet waarom dit dan in een keer zo langzaam gaat. Iemand ervaring?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    word of is de pap toch te dik? je hebt ook pap spenen weet ik... misschien die proberen?
    hoe kouder de pap is hoe dikker hij ook is dus ik zou beginnen met een warme fles en evt als ze hem half op heeft nog ff warm maken als ze dat pikt...

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb ook altijd comfort gebruikt in combi met de 123 speen. Wel op n difraxfles.
    Standje twee was het beste altijd. Naarmate ze ouder werd en ze harder kon zuigen stand 1. Tip: ik maakte eerst warm water en daarna poeder erbij. Water moet echt goed warm zijn. Poeder is dikker dus het lost minder gemakkelijk op dan standaard. Daardoor kun je klontjes krijgen wat de speen verstopt en het drinken dus langzaam gaat.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wow! Ik gebruik Comfort icm dr Browns en speen 2, maar dat gaat bij ons nog veeeeel te snel! Als we het niet onderbreken, heeft onze mini een fles van 200 ml binnen 10 min. leeg...

Hoe maak je de fles klaar dan? Comfort dikt namelijk vanaf heet water naar kouder water in. Ik zou de fles dan snel klaarmaken en gelijk geven...

Met de 123-speen (weliswaar op een Difrax-fles) ging het nog veeeeeel sneller... 5 min. ofzo :$

5. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe eerst poeder oplossen met water van de kook, dus verstopt zit die niet. En dan koud water erbij.
    Ik snap er niks van want speen 3 van dr brown is voeding binnen 5 minuten verdwenen.
    Vind het echt lastig op de juiste speen te vinden en ik heb nu al vaak veranderd. Zou het de combinatie van de difrax speen met dr brown fles zijn. Ik hoorde hier juist wel dat het goed werkte?
    Iemand nog tips

6. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja ze is 11 weken dus denk ook wel voldoende zuigkracht toch?

Deel Deze Pagina