difrax 123 speen, kapot of hoort dit zo??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Bowen, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik heb een vraag over de 3 standen speen van difrax.
    Ik heb er 1 gekocht maar Niels kreeg er met welke stand ook niks uit.
    Ik heb de speen bekeken en er zaten 2 gaatjes in.
    Na een paar keer in het tuutje geknepen te hebben scheurde de ruimte tussen de twee gaatjes. Is dit nou juist de bedoeling of is ie nu kapot??

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Nee dat is de bedoeling. Het hoort zo dat er die opening in zit. Hij zal er zo wel uit kunnen drinken!
    Gek dat hij dicht zat!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb nu 6 nieuwe 3 standen spenen van difrax gekocht en 5 ervan zaten dicht.

4. adi

adi Niet meer actief

bij mij zaten ze ook elke keer dicht. na het uitkoken en even aan trekken ging dat streepje open. k dacht dat het zo hoorde, niet dus. maar ze 'doen' het nog steeds hoor.

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    hahahaha handig zo'n forum.
    Ik heb ze weg gegooid omdat ik het van die ondingen vond.
    Kreeg er zelf al niets uit toen ik het probeerde.
    Maar zo werkt dat dus :D

6. Sweetness

Sweetness Actief lid

9 apr 2007
    152
    0
    0
    Ha, zelfde probleem hier en ik heb hem ook in de hoek gegooid. Ik had dat scheurtje nog niet ontdekt en ook mijn kindje kreeg er niets uit.

Vinden jullie die 3-standen speen niet onhandig in combinatie met die S-fles? Die fles is tenslotte gemaakt om op een bepaalde manier vast te houden en nu moet je hem in een 'rare bocht wringen' zeg maar, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Of doe ik nu iets verkeerds?

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Nou dat begreep ik dus ook niet :)Heb uiteindelijk een S speen gepakt en er met een vork een grotere opening in gemaakt.
    Maar geef nu geen pap of rijstebloem meer dus gelukkig ook geen "problemen".

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik heb op de ring met een stift aangegeven welke stand de speen zit, ik kan het anders niet lezen. En dan kun je 'm zo dichtdraaien dat de stand die je wil boven is.

Ik zag in de winkel dat je die ringen ook los kunt kopen maar ik dacht wat zij kunnen kan ik zelf ook wel :D

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik snap ook niet dat die streepjes gen ribbeltjes zijn. Je ziet ze amper als er melk in zit. Ik heb een klein stickertje op de plek van stand geplakt. Ik heb de spenen op mijn avent flessen maar je heby speciale ringen ervoor.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het kan ook aan je kindje liggen. Sommige kindjes (zoals de mijne) zuigen anders aan de speen. En dan werkt die speen dus gewoon niet meer zoals het hoort..

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik heb het vanavond met de papfles uitgeprobeerd en het ging heel goed.

Deel Deze Pagina