difrax brede S-fles

Discussie in 'Voeding' gestart door Mama007, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Sinds gisteren heb ik de Difrax brede S fles. Mijn zoontje drinkt hierdoor een stuk beter en ook sneller. Alleen merk ik dat de speen nog al een vacuum trekt. Ik heb toen de achterkant wat los gedraaid en zo lijk ik het probleem niet te hebben. Is dit ook DE manier of is er een andere manier om hem niet vacuum te laten trekken?
    Is dit los te draaien achterkant van het flesje nog ergens anders goed voor? Zoals jullie zien heb ik nog niet al te veel verstand van deze fles ;)

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

het losdraaien van de fles heeft ook te maken met de snelheid van drinken. Als de voeding iets te dik is, draai ik de achterkant wat los zodat ze makkelijker drinkt.

Vaccuüm heb ik eigenlijk geen last van maar lijkt me dat de achterkant losdraaien helpt anders moet je steeds de fles uit zn mondje halen en das ook niet handig

3. sim

sim Niet meer actief

je kunt het ventiel onderin even goed wassen met afwasmiddel, heel goed naspoelen en dan een paar keer open en dicht knijpen (dat tuutje waar het lucht door moet) zodat dat soepel wordt. ook helpt het om alle onderdelen even goed droog te maken voor gebruik, als ik dat niet doe wil het ook wel eens vacuum trekken, succes ;)

4. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    dop ook niet te strak erop draaien...

Deel Deze Pagina