vanaf wanneer goed koekje eten

Discussie in 'Voeding' gestart door , 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

vanaf wanneer kon jullie kleintje goed een koekje eten?

Ik heb het vandaag weer eens geprobeerd. Ik gaf haar zo'n bambix koekje vanaf 6 maand. Maar dit gaat niet zo best:

ten eerste: ze stopt het vaak te ver in haar mond (kokhalzen)
    ten tweede: ze stikt er bijna in :confused: ze krijgt dan een stukje in haar keel en dan gaat het mis. Loopt rood aan dus het is niet kokhalzen.

Ik vind het doodeng en wacht voorlopig maar weer...

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Met Keano hebben we het ook iedere keer weer geprobeerd en geloof me het gaat echt over.
    Keano heeft het nog wel eens hoor, maar het is een kwestie van leren.
    Succes!

Liefs, misspuma

3. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Sem die krijgt nu ong 3 weken een koekje en dat gaat super goed!
    Ik heb dan wel de LIGA vanaf 6 maanden die lost namelijk direct op als het iets vochtig wordt, Sem heeft zich zelf dan er ook nog niet in verslikt,
    De rijste wafel door in tegen gaat wat moielijk omdat dat niet zo snel week wordt
    maar die BAMBIX koekjes vanaf 6 mnd is een ramp!Ik dacht voor de afwissling is het misschien lekker een keer een ander koekje mar die bambix wordt niet week sem zat er ook echt in te kokhalzen hier ook geen succes, als ik jou was zou ik die liga proberen!

groetjes

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier krijgt Joris sinds een maandje soms een rijstwafeltje of koekje, hier eigenlijk geen problemen mee. Ja soms kokhalzen met kleine stukjes, maar de laatste weken eet hij zijn koekjes zonder problemen (wel met veel geknoei :)) op!

5. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Daan kan het beste de Nijntjes koekjes eten (geloof dat dat ook van Bambix is). Het klruimelt wel verschrikkelijk!Maar het lost snel op als het nat wordt...

Deel Deze Pagina