Beste mensen, Wij hebben afgelopen weekend een x-adventure UFO wipstoeltje gekocht. Een heel mooi wippertje al zeggen we het zelf. Het stond in de koopjeshoek van een babyzaak en we kregen flink wat korting. Nu zat er geen doos en dus geen handleiding meer bij. Inmiddels hebben we de meeste functies kunnen achterhalen, maar we zouden toch wel heel graag nog een kopietje hebben van de originele handleiding. Wie o wie is ook in het bezit van bovenstaand wipstoeltje en heeft de handleiding hiervan? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze voor ons in te scannen en door te mailen of evt. op te sturen. De portokosten worden uiteraard vergoed! Alvast bedankt voor je reactie! Juf80
heb je al op google gekeken? De meeste gebruiksaanwijzingen zijn ook online te vinden. ( en te lezen/printen)
Heb je al eens via google proberen te zoeken? Ik vind daar normaal gesproken wel alle handleidingen van apparaten als ik die nodig heb.
Ik heb heel google al afgezocht maar helaas niets gevonden. Vrijwel alles van x-adventure staat erop maar niet de ufo wipstoel... Groetjes, Juf80
Ik heb ook ff gegoogeld en idd niks te vinden. Wel een leverancier gevonden waar je hem mss kunt opvragen...zal ff link zoeken.
Ik wilde net typen wat panter ook zegt, denk als je de leverancier een mailtje stuurt dat je er zo een hebt.
Hallo Dames, Bedankt voor de tip, dit had ik afgelopen weekend ook al gedaan. Had vandaag reactie terug dat ze me terugverwezen naar de winkel zij konden misschien een kopie maken. Maar aangezien de winkel waar wij 'm gekocht hebben op ruim 5 kwartier rijden van ons vandaag ligt... is dat ook niet echt een optie. Vandaar dat ik hoopte dat één van julie hier op het forum dezelfde wipstoel hebben. Lieve groet, Juf80
Kun je niet bellen naar die winkel dat de beschrijving er niet bij zit misschien hebben ze er nog 1 liggen of kunnen ze hem kopieren voor je en opsturen naar je?