Difrax heeft een heel groot assortiment. Hier in de buurt is dat te koop bij de DA, Etos en de grotere kruidvat. Ze hebben echt van alles. Spenen, lepeltjes, knuffeltjes, doekjes, schoentjes, drinkpakjeshouders, speeltjes, etcetera.
HOi zonde hoor 15.00 betalen, daar heb je echt wel 4 spulltjes voor,misschie 5.l BIj v&d handige kleine bakjes met lepeltje, lepeltje is niet zo handig,maar dat bakje echt wel. Handig om te starten met bv groentehap of rijstebloem. En 2 bakje sis geen overbodige luxe, en het is niet duur. teven bij v en d badspeeltjes, rammelaars noem maar op. Ik zou er zeker iets voor kopen hoor. groetjes
Ik heb voor de aanstaande vader ook de daddybox besteld. Meteen de eerste babyspulletjes gekocht voor onze kleine spruit. Leuk hoor. Wat een verrassing voor mijn vriend, zijn eerste vaderdag! Kan niet wachten om zijn gezicht te zien als hij het krijgt.
Spaar nu voor de gratis Difrax Daddy Doos gevuld met tal van leuke cadeautjes, zoals bijvoorbeeld het nieuwste biertje of een spannend tijdschrift. Hmmm, ok, overheen gelezen dus! Ik denk dat ik hem misschien ook wel aan ga vragen. Is wel zo leuk voor hem he! Morgen maar eens in de stad kijken of ze wat leuke dingen van Difrax hebben.
hoi ik heb m ook aangevraagd en ik moest ze binnen een paar dagen maar even mailen om te zien of ze de bonnen daadwerkelijk hebben ontvangen,dan kan je er wel zeker van zijn dat je m krijgt....hoop alleen dat ze m wel een beetje op tijd versturen anders hebben we nog nix leuks om op vaderdag te geven he
hoi ik heb m ook aangevraagd en ik moest ze binnen een paar dagen maar even mailen om te zien of ze de bonnen daadwerkelijk hebben ontvangen,dan kan je er wel zeker van zijn dat je m krijgt....hoop alleen dat ze m wel een beetje op tijd versturen anders hebben we nog nix leuks om op vaderdag te geven he
ik heb hem ook aangevraagd. heb gewoon 15 euro betaald. omdat de flessen hier bij de etos 6 euro per fles duurder waren dan de etos flessen, die net zo goed zijn. dus dan heb je de doos nog zelf betaald. dus daarom 15 euro betaald. goed idee om te mailen dat zal ik ook eens doen, dan sta je tenminste die dag niet met je bek vol tanden haha
@ moppie, ik heb de mazzel dat ik bij kruidvat werk en dat ik de bonnen mocht hebben die de klanten niet wilden. we eerst netjes gevraagd natuurlijk!
HOi ik had al ergens gevraagd over de levering,maar zag dit op de site staan Iedereen die vóór 31 mei de doos heeft aangevraagd kan deze op 17 juni, VADERDAG, thuis verwachten maar dat is toch zondag?raar ,maar zou wel leuk zijn. Alhoewel ik de doos liever eerder heb, ivm als je niet thuis bent, je dus geen doos hebt op vaderdag zelf. eerder kun je het meestal nog op postkantoor ophalen
ben benieuwd idd. iedereen is dan toch bij zijn vader..... had het idee om hem 's morgen bij wesley in het ledikant te zetten. maar dat kan dan niet.
je kunt deze vraag ook naar diffrax zelf sturen, via contact wilde het doen maar bedacht ineens dat mijn mannetje ook wel eens op mijn hotmail zat en dan is de verassing eraf dus weet niet of iemand anders deze vraag aan hun kan stellen, thanks. groetjes susanne