hoi hoi hier net de doos ontvangen en de papa heeft hem net uitgepakt er zit in: - blauwe bretels ( van de gamma) - difrax speentje - een boekje van difrax boordevol handige tips - waardebon van de gamma 5 euro korting - niveau men gezichtscreme monster - cafe oke dark roast monster - grote dot break - kleine zakjes dot breaks - tijdschrift papa - bambix smulpapje appel/peer - olvarit frutapavra - tijdschrift dopgear - mens health tijdschrift - tijdschrift voetbal international en dat was het. papa vond het leuk, maar ik zelf had meer van spullen van difrax verwacht, maar zoals gezegd is een gegeven paard kijken we niet in de bek ben benieuwd of er overal hetzelfde inzit liefs fredje
k heb net de Difrax Daddy Doos ontvangen! Erg leuk moet ik zeggen, het zit in een doos die op een werk kist lijkt, waar je je gereedschap in hebt zeg maar. En het is gevuld met leuke bladen, en 2 koffie pads, en bier worstjes (geen bier zit er bij trouwens), en een (lelijke) bretels van de Gamma.... En voor de baby zit er in een speentje, een pakje drinken en fruithapje. Dus opzich wel leuk, voor een GRATIS vaderdag doos! Zit trouwens ook nog een kortings bon in voor de Gamma. Hij krijgt het natuurlijk zondag, dus nog ff verstoppen. Ik heb trouwens een heel leuk kadoo voor hem geregeld; VLIEGLES! Toen we gingen trouwen heb ik een vrijgezellen feest gehad, en toen heb ik vliegles gehad. En ik heb al zo'n hoogte vrees Shocked Maar ik ben toch gegaan. En toen ik later die avond thuis was vertelde ik aan Jan wat we hadden gedaan. En hij wilde dat ook zoooooooo graag! Dat is echt iets voor hem haha. Dus ik zag nu een ad in de krant dat er een aanbieding nu was voor vaderdag. Dus dat ga ik hem geven! Dan gaat ie over 2 weken vliegen boven Den Helder! Dus hij word goed verwent op vaderdag; Hij krijgt een schilderij van Ewout, en een Tshirt met Daddy Cool erop. En natuurlijk die Difrax doos. En het Veronica blad met de foto van hem en Ewout. En dan nog die vlieglessen! Nou als dat geen top vaderdag word weet ik het ook niet meer Wink Smiddags gaan we trouwens naar Antwerpen op vakantie een paar dagen
Ik heb de doos ook zojuist gekregen en er zit precies hetzelfde is. Ik moet eerlijk bekennen dat ook ik de inhoud vindt tegenvallen en ben blij dat ik het via de kassabonnen heb gedaan.
mijn doos is ook binnen, gelukkig heb ik hem ook met kassa bonnen gedaan om hem zo te kopen zou het me erg tegen vallen
Bij mij zat er ook nog een knuffel in van Difrax. Misschien omdat ik 'gewoon' betaald heb voor de doos? Wel een hele leuke trouwens!
Het viel mij een beetje tegen. Ben idd blij dat ik er 5 artikelen voor heb gekocht. Zat 1 speen bij voor tot 2 maanden oud. Nu is ons zoontje al bijna 5 maanden, dus... dan maar bewaren voor de volgende. Fruithapje is natuurlijk wel handig, maar dat is voor onze zoon en niet voor papa natuurlijk. Niet zo veel echt leuk spul vond ik.
ik vond het ook tegen vallen, en raar dat er een speen in zit voor -2 / 2 maanden en dan een pakje pap voor als het kind 9 -36 maanden is? met houdbaarheidsdatum over 3 maanden heb aan beide dus niets. ik had ook meer difrax spullen verwacht. maar man lief vond het een geweldige verassing. groetjes susanne