Mijn zoontje heeft een hele gevoelige huid en nu met het koude weer krijgt hij continu rode en schrale wangetjes. Hij kan alleen niet tegen de meest voorkomende merken cremes, zoals Zwitsal, Weleda, Neutral e.d. dus moet ik op zoek naar een creme die hij wel vedraagt... tips?
Yep... werkt ook niet. Ik gebruik voor zijn lichaam Lipikar Baume van La Roche Posay, werkt heel goed, alleen is dat een bodylotion en geen gezichtjescreme, daarom zoek ik nu een aanvulling voor zijn gezicht...
bepanthen (ikzefl heb extreem gevoelige huid, eczeem enz...tijdens zwagerschap mocht zalfjes niet gebruiken ben toen bepanthen gaan gebruiken...heb nu een heeeel mooi gave huid
Ik smeer ook bepanthen op de wangetjes, ze vindt er niks aan haha, net haar vader.... superstoer tijdens de vaccinaties maar voor zalf op de wangen is het huis te klein!
Ik heb gezichtjescreme van de mylene babylijn.. Vorige week had ze heel erg schrale wangen en toen heb ik Purelan opgesmeerd en dat werkte super!!! Purelan is in eerste bedoeld voor pijnlijke tepels door borstvoeding maar je kunt het dus ook gebruiken voor droge babyhuid.. (las ik in de gebruiksaanwijzing)
Hoi, Ik gebruik rozencreme wel prijzig maar werkt goed en anders calendulan zalf maar dat is wat vetter.
Dit is ook het enigste waar Quinn tegen kan, en dan ook bepanthen MAar ik smeer de bodylotion ook gewoon op zijn gezichtje hoor, gaat prima
de kinderarts heeft mij aangeraden om van het mustela gamma stelatopia te gebruiken en moet zeggen, helpt heel goed !!!
Wij gebruiken sinds zaterdag deze: Natusan Lotion Intensice Care 250ml - De echte 24-uurs drogist Zowel voor lijf als gezicht, en werkt echt als een tierelier! Hij voelt eindelijk weer lekker zacht aan! Maar als je al zoveel merken hebt geprobeerd is deze misschien ook al langsgekomen..?
Mijn zoontje heeft momenteel ook een heel droge huid. De arts van het cb heeft cetomacrogolcreme met 20% vaseline geadviseerd. Te verkrijgen bij de apotheek. Hier zit voor de rest niets in (hij kan ook tegen weinig), en hier reageert hij prima op. Huidje is echt een heel stuk verbeterd.