Voor en nadelen Nuna Pepp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yaro, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaro

yaro Niet meer actief

Wie kan mij vertellen wat de voor en nadelen zijn van de nuna pepp. Het liefst gebruikerservaring.

Wij zijn op zoek naar een degelijke buggy. Hoeft niet mee op de fiets, word dagelijks korte afstanden mee gelopen en moet makkelijk hanteerbaar zijn.
    De nuna pepp lijkt mij vooral voor de kleine dame erg comfortabel.
    Maar ik zag er laatst 1 lopen in de buurt en die maakte echt heel veel herrie. Die wieltjes dan. Ik zie ze veel vaker maar bij andere is mij dat nog niet echt opgevallen, is dat gebruikelijk bij de pepp? Of lag dat gewoon aan die ene buggy.
    En is hij inderdaad zo comfortabel voor de kleine als hij eruit ziet?

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wij hebben de Nuna Pepp Luxx. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat ie vrij zwaar is en dat ie niet mee kan op de fiets, tenzij je zo'n speciale drager koopt. Verder bevalt ie erg goed! Een buggy maakt natuurlijk altijd meer lawaai dan een kinderwagen maar het is mij niet opgevallen dat ie nou heel veel lawaai maakt. Ik vind het vooral fijn dat je de duwstang in hoogte kunt verstellen. Wij zijn beide vrij lang en ik vind veel andere buggy's te laag.

3. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Hier ook de nuna pepp luxx! Top buggy, geen nadelen. Met 1 hand te sturen!

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik had bij zoon een maclaren en nu een pepp omdat man erg lang is. Maar ga voor ons nieuwe kindje toch weer terug naar de mclaren vind hem persoonlijk veel relater lopen

5. BabyCoco

BabyCoco Lid

11 jan 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Zit zelf ook te twijfelen over de aanschaf van een Nuna.
    Tip: kijk goed naar het verschil tussen de Nuna Pepp Luxx en de Nuna Pepp Luxx 2.0. Die laatste is zo'n 80 euro duurder, maar heeft een grotere zonnekap en een beugel aan de voorkant.

6. yaro

yaro Niet meer actief

Dank jullie! Vriend vind het toch teveel geld voor een 'gok'. Hij is meer van bij het bekende blijven. We hadden voor de middelste een chicco liteway en die gaan we nu ook maar weer bestellen. De oude wordt voortaan gebruikt door oma.

Deel Deze Pagina